Ga naar inhoud

23-02 - Droppie's castratie


Vivian

Aanbevolen berichten

Zo net heeft ze weer pijnstilling gekregen en heeft haar biks van vanmorgen en groente van vanavond op. Portie hooi is er ook voor een groot deel doorheen. Net nog even een klein beetje bananenhapje gegeven om haar te belonen, misschien niet zo gezond, maar ze doet het geweldig! Zometeen even schone kleden in de kooi leggen en vers hooi.

Super om te lezen dat Droppie het zo goed doet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had haar vanmorgen even op bed gelaten en ze vond het niet leuk en sprong er gelijk weer vanaf. Haar pijnstilling heeft ze op (Hoelang moet dat?) en haar portie biks. Keutels komen er met zeeen uit en ze het al het hooi op vannacht. Ze komt nu ook van haar kleedje af.. Dat is minder hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had haar vanmorgen even op bed gelaten en ze vond het niet leuk en sprong er gelijk weer vanaf. Haar pijnstilling heeft ze op (Hoelang moet dat?) en haar portie biks. Keutels komen er met zeeen uit en ze het al het hooi op vannacht. Ze komt nu ook van haar kleedje af.. Dat is minder hihi!

Je kunt mss de pijnstilling langzaam afbouwen, maar zodra je merkt dat Droppie pijn krijgt, mag je haar dit weer volledig geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Durf ik niet te zeggen.

Sommige konijnen kunnen na een paar dagen al zonder pijnstillers, terwijl een ander deze langer nodig heeft mss.

Droppie is er nu weer goed aan en levendig enzo, zoals in jouw berichtjes lees.

Je kunt het proberen voorzichtig aan af te bouwen.

Zodra ze ook maar een beetje begint terug te vallen weet je genoeg.

Dan moet je haar weer de volledige dosering pijnstillers geven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 Dagen? Hmm, dan zou ik na vandaag moeten stopppen. Ik zal nog wel even bellen voor de zekerheid. Overigens heb ik Mazzel er net weer bijgezet. God, wat lief! Eerst was het even een beetje bijten naar elkaar maar nu wassen ze elkaar weer en struinen de hele kamer door. Droppie deelt zelfs haar tentje met Mazzel. Ben echt superblij. Ik zet hem wel zo weer buiten. Foto's volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Durf ik niet te zeggen.

Sommige konijnen kunnen na een paar dagen al zonder pijnstillers, terwijl een ander deze langer nodig heeft mss.

Droppie is er nu weer goed aan en levendig enzo, zoals in jouw berichtjes lees.

Je kunt het proberen voorzichtig aan af te bouwen.

Zodra ze ook maar een beetje begint terug te vallen weet je genoeg.

Dan moet je haar weer de volledige dosering pijnstillers geven :)

mee eens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil Droppie morgen eigenlijk weer naar buiten laten, maar kan ze al in het stro? Of kan ik haar beter nog even binnen houden? (Is wel gezellig hoor hihi) Straks moet ik weer naar school en moet ze heel lang in haar kooi en dat is nogal klein, dus is het beter dat ze weer naar buiten gaat? Ze kan overigens kiezen om op stro, hooi, tegels of op kleden te gaan zitten. Ohhh ik wil haar lekker hier houden :( Het is best gezellig, maar buiten heeft ze veel meer ruimte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monkie is op donderdag gecasteerd, ik haar zondagmiddag weer buiten gezet en ze doet het erg goed! Had onderin het hok ook een dekentje gelegd waar ze lekker beschut kan liggen. Heb wel dagelijks de wond gecontroleerd maar het was onderhuids gehecht en zondag eigenlijk al goed dicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is mijn meisje alweer buiten, hok lekker schoon, kleedjes en beschuttingsplaatsen genoeg maar ze zitten toch lekker in de regen. Eerst waren ze wat afwachtend tegen elkaar maar nu zijn ze alweer klef! En binkies maken dat ze deed! Ze is wel veel minder aanhankelijk als ze buiten is dan binnen hoor. Mis mijn kamergenootje nu al hihi.. (Haar wond is overigens onderhuids gehecht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is mijn meisje alweer buiten, hok lekker schoon, kleedjes en beschuttingsplaatsen genoeg maar ze zitten toch lekker in de regen. Eerst waren ze wat afwachtend tegen elkaar maar nu zijn ze alweer klef! En binkies maken dat ze deed! Ze is wel veel minder aanhankelijk als ze buiten is dan binnen hoor. Mis mijn kamergenootje nu al hihi.. (Haar wond is overigens onderhuids gehecht)

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Droppie :)

Ida wordt dit jaar ook gecastreerd, wat ik heel spannend vind.

Dit is mijn eerste vrouwtje sinds 15 jaar.

Nu ik jouw topic lees, stelt dit mij wel iets gerust :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .