Ga naar inhoud

23-02 - Droppie's castratie


Vivian

Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze gaat met enorme binkies vooruit! Vanmorgen toen ik wakker werd at ze lekker een manderijntje en een appelpartje en ondertussen heeft ze al het hele bakje groentes op en een paar hapjes wortel. Haar 'ontbijt' (biks) ligt nu in haar bakje, daar heeft ze ook al wat van gegeten. Haar 2e portie pijnstilling heeft ze al gehad. Keutels liggen er ook al weer :D Ze is nu druk bezig met het kleed verplaatsen en er in graven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh ja, wortel moet hooi zijn hihi! Typfoutje.

Ik had Mazzel net even bij haar gezet maar die wou alleen eten en deed heel boos tegen Droppie, heb haar meteen weggehaald. :(

Super dat het zo goed gaat met Droppie :)

Heel goed dat je haar vanochtend weer pijnstillers hebt gegeven.

Droppie zal zeer waarschijnlijk nog wel vreemd ruiken voor Mazzel, waardoor hij zo reageert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het na een scheiding van een paar dagen ook weer even flink vechten. Echt vlinderen en haren in de rondte.

Na een paar dagen een beetje elkaar ontlopen, zijn ze nu weer lekker klef.

Het komt vast bij jou ook wel goed!!! :yes:

De eerste koppeling was bij mij ook niet helemaal zonder slag of stoot gegaan, dus ik voel met je mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het na een scheiding van een paar dagen ook weer even flink vechten. Echt vlinderen en haren in de rondte.

Na een paar dagen een beetje elkaar ontlopen, zijn ze nu weer lekker klef.

Het komt vast bij jou ook wel goed!!! :yes:

De eerste koppeling was bij mij ook niet helemaal zonder slag of stoot gegaan, dus ik voel met je mee.

Poeh, hoop toch dat dat niet gaat gebeuren zeg! Wel fijn dat het toch is goed gekomen!

Hier twee (heel onduidelijke) foto's:

007.jpg

008.jpg

:love:, niet zo scherp maar toch lief.

Ze is druk in het tentje aan het graven en springt af en toe de bak in om wat hooi te eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo net heeft ze weer pijnstilling gekregen en heeft haar biks van vanmorgen en groente van vanavond op. Portie hooi is er ook voor een groot deel doorheen. Net nog even een klein beetje bananenhapje gegeven om haar te belonen, misschien niet zo gezond, maar ze doet het geweldig! Zometeen even schone kleden in de kooi leggen en vers hooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .