Ga naar inhoud

Donderdag 18-02 Castratie Monkie


Saskia_

Aanbevolen berichten

Nu wordt het weer iets warmer door de zon en doordat beneden wel de verwarming aanstaat maar ik denk rond de 16 à 17 graden. Straks zet ik haar weer even in de logeerkamer en dan kan in de slaapkamer het raam weer open ter afkoeling.

Maar volgens mij is het buiten redelijk 'warm' nu (in vergelijking tot voorgaande weken!). Weet niet zeker of onze thermometer goed werkt maar die geeft nu 9 graden aan? Moet zo nog boodschappen doen en de meter in de auto geeft het best accuraat weer, dus kijk wel even of die 9 graden klopt.

Het verschil binnen/buiten vind ik vrij groot... Maar kan het buiten niet warmer maken en weet ook niet hoe ik het binnen kouder moet houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gisteravond was Monkie behoorlijk vervelend. Onrustig heen en weer lopen over het bed, in m'n broek bijten, in m'n vest graven en ga maar door .... Vanmorgen begon ze meteen weer te etteren en toen heb ik haar met Chuck in de schuur gezet. De eerste kennismaking ging soepel, ze legde meteen weer haar koppie op de grond om door hem gewassen te worden :love: De deur kon dus wel open en hup, de tuin in. Ze rende meteen naar het hok, vast om te controleren of meneer de inrichting niet veranderd had tijdens haar afwezigheid ;)

Ik heb ze vandaag goed in de gaten gehouden, ben veel buiten geweest. Met het eten geven vanavond renden ze weer als gewoonlijk achter elkaar aan om met een rotgang het hok in te vliegen om aan te vallen op de brokjes.

Er liggen onderin het hok extra dekentjes en aan alle kanten hangen lakens zodat het helemaal niet naar binnen waait.

Als ik zie hoe vrolijk ze buiten weer rent en op me af komt rennen als ik naar buiten kom met wat lekkers, dan durf ik het wel aan om haar vannacht buiten te laten. Ze moet maar warmte zoeken bij d'r kerel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb haar natuurlijk wel veel geaaid en ze heeft ook wel wat kusjes gehad maar zoals Chuck haar aflikt, nee dat is niet mijn stijl ;)

Ik hoop inderdaad dat ze wat rustiger naar Chuck toe is als de hormonen uit d'r lichaam zijn. Dat sproeien en rijden, écht niet leuk voor hem! Ik kan me voorstellen dat ze er zelf ook gefrustreerd van raakte omdat Chuck niet op haar sprong, wat zij wel graag wilde.

Vind het wel een beetje spannend, weet zeker dat ik morgen bij de eerste wekker naast m'n bed sta om snel buiten te gaan kijken hoe het met ze is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .