Ga naar inhoud

zoek samenstelling van


jordi

Aanbevolen berichten

Hoi ,

Ik weet dat er ooit iemand ( ik denk dollie ) een link had gezet in een topic met een hele lijst van elk soort voer met de samenstelling... maar ik kan het niet terug vinden , wie kan me helpen , of wie heeft de samenstelling an het biks tom & co .. ik heb op dit moment geen zak meer liggen en heb nog veel dus kan het nog niet direct zien ... maar bne er nu mee bezig ( hay experts )

dankje bij voorbaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke , dan zoek ik het wel op een zak als ik er nog eens een heb ...

Want ik wil wel graag gaan overschakelijk op SS , maar ik geef nu al m'n zakgeld uit aan de nijnen ( 20 euro per maand + doggysitten en babysitten = ong 80 euro in de zomer per maand , en in de winter ook 20 per maand... )

natuurlijk is er daar oook iets van voor m'n gsm ( 15 per maand ) en voor m'n geiten / hond ... ook iets voor mijzelf :P

En m'n ouders vinden het goed dat ik mijn nijnen het beste van het beste wil geven , maar zij denken dat het voer van tom & co oook goed is , ik denk dat ook , want ze eten het erg graag , en ze blijven hooi aanvallen en eten ook veel groentjes en zijn niet te zwaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook voor Hope Farms Super Trio kiezen: Goede samenstelling maar lang niet zo duur. Zeker als ze goed hooi eten, groente krijgen en goed gezond zijn.

Verder zegt het écht geen donder of ze het graag eten of niet.. De samenstelling moet wel écht goed zijn. Neem het van mij aan: Indy heeft jarenlang gemengd voer met een verschrikkelijke samenstelling gehad en moet je hem nu zien. Kale kont, kale buik (nou ja dat was voor de echo), kale poten.. Daar waar nog vacht zit is het hartstikke vies en als ik niet op let gaat de huid stuk. En het enige wat hem daarvan af helpt is een operatie die hem het leven kan kosten.

Naast dat je deze ellende écht niet wil hebben, is het ook een stuk goedkoper om gewoon HF te gaan geven. Neem dat maar van mij aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aveve verkoopt ook alleen eigen merk.

Versele laga heeft ook biks soorten. oa. de cuni complete en sinds een tijdje ook de pro (lijkt qua vorm een beetje op hopefarms super trio...de samenstelling daarentegen niet...zonde).

Vadigran is een merk dat je ook wel in BE ziet. Die hebben ook een bikssoort de original konijnenkorrel en de new generation (gekleurde stukjes, maar wel met dezelfde samenstelling).

Weet alleen niet vanbuiten of die samenstelling goed is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke , dan zoek ik het wel op een zak als ik er nog eens een heb ...

Want ik wil wel graag gaan overschakelijk op SS , maar ik geef nu al m'n zakgeld uit aan de nijnen ( 20 euro per maand + doggysitten en babysitten = ong 80 euro in de zomer per maand , en in de winter ook 20 per maand... )

natuurlijk is er daar oook iets van voor m'n gsm ( 15 per maand ) en voor m'n geiten / hond ... ook iets voor mijzelf :P

En m'n ouders vinden het goed dat ik mijn nijnen het beste van het beste wil geven , maar zij denken dat het voer van tom & co oook goed is , ik denk dat ook , want ze eten het erg graag , en ze blijven hooi aanvallen en eten ook veel groentjes en zijn niet te zwaar..

je kan ss ook bestellen op the thay experts :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .