Ga naar inhoud

Overstappen op andere biks


sippi__x

Aanbevolen berichten

Hallo,

sinds dat we 7 konijnen hebben wordt SS voeren toch wel een beetje héél duur..

Daarom wil ik graag gaan overstappen op gewone biks of gaan mengen (gewone biks + SS)

Nu heb ik in de DW al gekeken en ik kan geen andere biks vinden dan hun biks (het merk van die DW dus).

Hoe weet ik dat deze biks ook goed is ?

Groetjes,

Natalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

En anders zou je met je ouders mss eens naar dit alternatief kunnen kijken.

Bestellen vanuit Engeland: http://www.thehayexperts.co.uk/

Tot 28kg betaal je 15 pond verzendkosten. Dus uiteindelijk ben je verzendkosten inbegrepen bijna de helft goedkoper uit dan hier in BE.

Momenteel hebben ze zelfs nog een actie dat de 3kg zakken maar 3.49 pond kosten i.p.v. 5.99.

En anders idd naar de samenstelling van de DW biks vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook even een vraagje;

mijn konijn eet nu gewoon gemengt voer. maar dat is dus minder gezond dan biks. dus ik wil wel overgaan op biks. máár ik denk dat mijn konijn het niet echt gaat eten, en het niet lekker gaat vinden. maar uiteibdelijk zal ze het toch moeten eten. maar dat vind ik zielig :(... dus wat raden jullie mij aan? xD.. gewoon overgaan op biks. want van het gemengde voer pikt ze alleen alle lekkere stukjes eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook even een vraagje;

mijn konijn eet nu gewoon gemengt voer. maar dat is dus minder gezond dan biks. dus ik wil wel overgaan op biks. máár ik denk dat mijn konijn het niet echt gaat eten, en het niet lekker gaat vinden. maar uiteibdelijk zal ze het toch moeten eten. maar dat vind ik zielig :(... dus wat raden jullie mij aan? xD.. gewoon overgaan op biks. want van het gemengde voer pikt ze alleen alle lekkere stukjes eruit.

Mijn konijnen kregen eerst ook gemengd en ben toen ook overgestapt.

Dit was echt geen probleem. Je moet het nieuwe voer mengen met je oude voer zodat ze eraan wennen.

Uiteindelijk heb je alleen nog nieuwe voer over en vindt 'ie dat vast lekker hoor ;)

Het is niet zielig om ze op biks te zetten, het is veel zieliger om je konijn gemengd voer te blijven geven en daardoor een slecht gebit krijgt ;)

Goed van je dat je het overweegt om over te stappen :goed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook even een vraagje;

mijn konijn eet nu gewoon gemengt voer. maar dat is dus minder gezond dan biks. dus ik wil wel overgaan op biks. máár ik denk dat mijn konijn het niet echt gaat eten, en het niet lekker gaat vinden. maar uiteibdelijk zal ze het toch moeten eten. maar dat vind ik zielig :(... dus wat raden jullie mij aan? xD.. gewoon overgaan op biks. want van het gemengde voer pikt ze alleen alle lekkere stukjes eruit.

ik zou ss nemen want ss heeft de zelfde smaak als gemengd voer :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ook een kleine hoeveelheid Hope Farms in een grote ton gemengd, samen met de SS.

Ik heb Pumbaa & Zazou een paar pellets van de HF gegeven & ze blijken het superlekker te vinden :)

Gisteravond heb ik hetzelf thuis eens getest, want het zou naar karton met een suikerrandje moeten smaken, zeiden ze.

Ik vond dit wel meevallen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .