Ga naar inhoud

Dirkje is zwaar gewond


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zo! Beste wonden! Maar wel hip die zilverspray. Echt bling bling! Haha

Jawel he? Vond ik ook wel.

Even een up-date:

Dirkje likt de medicijnen zelf op uit de spuit, dat scheelt al weer een hoop geworstel. Verder merk ik eigenlijk echt helemaal niks aan haar. Buiten die enorme zilveren plek dan natuurlijk. Ze was net zelfs uitgebreid haar oor aan het wassen. Vond ik best een beetje eng, straks haalt ze het open ofzo. Maar volgens de DA kon dit geen kwaad.

Ik geloof dat Dirkje een hele taaie tante is en dat we daar maar mooi geluk mee hebben gehad.

Namens dirkje bedankt voor alle duimen

emilyrose-6242-albums-nijnen-picture21729-dirkje-slapen.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arm Dirkje ! Die hebben ze goed te pakken gehad hƩ !

Soms wel raar, nijntjes zien er meestal heel rustig en vredelievend uit en dan doen ze zo iets !

Bij Nijntje's castratie hebben ze ook die zilverspray gebruikt, al viel dit minder op omdat Nijntje grijs is...

Ik zei nog tegen de DA, mooi assorti met haar pels die draadjes... :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mooi is ze he? En ondeugend echt niet te geloven.

Ben heel blij dat ze er nog is, zag het echt even somber in. Vrijdag moet ze naar de DA voor wondcontrole. Nu zie ik niet zo veel van de wond door de zilverspray, maar de huid eromheen ziet er gewoon uit, niet rood ofzo. Ik ga er ook gewoon vanuit dat het goed is met de wond, maar toch wel prettig als de DA dit vrijdag even bevestigd natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even overlegd met de DA en ze mag er vanmiddag even komen voor controle. Morgen werd een beetje lastig voor mij. Om 4 uur moet ik er zijn, ik ga er gewoon vanuit dat alles goed is hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we zijn weer thuis....

Dirkjes wond was mooi schoon en er zat geen vocht onder ofzo. Was ook niet rood of gezwollen, dus alleen maar goed.

Da was erg onder de indruk van haar. Ze was een echte taaie tante.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de laatste dag medicijnen voor ons Dirkje, ze doet het nog steeds prima. De zilverspray is al aan het vervagen en de wond eronder ziet er mooi schoon uit. Nog een paar daagjes tot de wond echt mooi dicht zit en de hechtingen eruit zijn en madam mag weer lekker bij haar zusje zitten, want ze missen elkaar toch wel hoor. Ik had Otje en Dirkje aan Ibi en meneer Frits willen koppelen als ze wat ouder zijn, maar dat durf ik nu dus niet meer. Hopelijk blijven de dames elkaar lief vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooi beestje...! En de wond geneest goed zo te zien, of niet?

Ja volgens mij gaat het allemaal super goed met de wond. Morgen krijgt ze nog een controle, maar volgens mij gaat het echt prima met onze kleine meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .