Ga naar inhoud

russel rabbit?


desi

Aanbevolen berichten

Mijn laptop/de site van Supreme werkt niet echt mee, maar ik kan zo wel zien dat mijn vermoedens klopten.. Is van dezelfde fabrikant als Science Selective, alleen gemengd voer. En dat is toch minder goed. (ALS je dan toch gemengd wil geven zou ik wel voor Russel Rabbit gaan denk ik, ik ga er van uit dat de samenstelling van dat voer ook wel goed is. Maar ik zal niet te hard roepen want ik heb die hele samenstelling nooit bekeken. Op konijnen.nl staat waar die aan moet voldoen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is Russel Rabbit inderdaad gemengd... Wij zijn hier over het algemeen niet zulke voorstanders van gemengd voer.. ;)

nou, dat kun je wel wat aardiger zeggen hoor:grrrrrr:

nee, geintje hahaha:mdr::P:mdr:(denkt aan HET topic van dit moment..hihi)

zag ook alleen maar gemengd, dat klopt en heb het ook niet gehaald hoor.

Maar vroeg het me gewoon af, als je de inhoud bekijkt klopt het aardig met de eiwit(14%) enzo

Die van mij zitten nu aan de SS, maar als ik straks 5 konijnen heb ipv 3 dan wil ik toch alle opties even bekijken:whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de samenstelling goed is, is het niet echt een reuze probleem om gemengd voer te geven vind ik. Zolang ze alles opeten!!

Maar het probleem met de meeste gemengde voeders is dat de samenstelling nogal eh.. Om héél bang van te worden is. En als een beetje vet nou het enige probleem was (alsof overgewicht geen ernstig probleem is!) maar teveel calcium e.d. kan ook rampzalige gevolgen hebben...

Alsi kweer in de DW kom toch eens kijken naar Russel Rabbit ben nu ook benieuwd :P maar daar kom ik de komende tijd niet met alle SS die ik besteld heb..

(Tip voor als je SS straks te duur vindt, uit Engeland bestellen. Wat me normaal 120 kost, kost nu 60 inclusief verzendkosten.. )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus russel rabbit zal dan ook wel geen biks alleen hebben?

heb ze niet gezien iig....en hope farms kan ik dus nergens vinden, vreemd genoeg:$

Even op de site van Supreme kijken (die doet moeilijk hier sorry) maar geloof alleen gemengd.

En dat heb ik ook, ik grijp wel blindelings naar de SS moet ik toegeven, maar HF ben ik ook nog nooit tegengekomen! Is alleen denk ik wel het beste alternatief voor SS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach tuurlijk moet je de gein ervan in zien, anders wordt het maar een dooie boel hier hihi:mdr:

Jaa tuurlijk... Niet te moeilijk doen he.. ;)

Veel gemengd voer bevat inderdaad dingetjes die niet zo goed zijn of heeft gewoon een verkeerde samenstelling... (inderdaad bijv. teveel calcium, wat na een tijdje schadelijk kan zijn).

Je kunt geen HF vinden? Kunnen ze het ook niet voor je bestellen? (als je dat zou willen natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even op de site van Supreme kijken (die doet moeilijk hier sorry) maar geloof alleen gemengd.

En dat heb ik ook, ik grijp wel blindelings naar de SS moet ik toegeven, maar HF ben ik ook nog nooit tegengekomen! Is alleen denk ik wel het beste alternatief voor SS.

Vind de cuni complete beter dan de HF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach tuurlijk moet je de gein ervan in zien, anders wordt het maar een dooie boel hier hihi:mdr:

Dus russel rabbit zal dan ook wel geen biks alleen hebben?

heb ze niet gezien iig....en hope farms kan ik dus nergens vinden, vreemd genoeg:$

ss is de biks van het zelfde merk al russel rabbit (sepreme petfoods)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm russel rabbit. ja ik persoonlijk heb daar ook het voer niet van, ik laat het zelf mengen in de dierenspeciaalzaak,(weet dat jullie hier geen voorstanders van zijn maar goed kan zelf precies uitzoeken wat ik erin wil hebben en wat niet....) ben dan wel wat duurder uit maar goed blijkbaar is het goed voer want nijntje is al 9 jaar.

ik weet wel dat hij helemaal dol is op de konijnensnoepjes van dat merk. helaas hier in de buurt nog nergens gevonden dus als we weer eens in eindhoven zijn neem ik wel eens een doosje mee. hoef er maar mee te rammelen of hij staat al naast mijn voet... het voer ervan moet pottertje niet hebben, dat vind hij maar niks.(heb dat ooit eens van iemand gekregen) potter trekt zijn neus op en proberen bakje uit de kooi te gooien dusja dat zegt al genoeg voor mij...

aangepast door nathaliekuh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .