Ga naar inhoud

Herkenbaar?


desi

Aanbevolen berichten

Hmmm...even naar de dw voor wat stro...

Bbbrrr koud zeg! Lekker warm in de auto naar de jumper, want we willen een groot pak stro

Bij de jumper aangekomen, eerst naar het magazijn voor de stro

Hmmmm, een 5 kilo pak dan maar, groter hebben ze niet.....ohh ook nog wat bodembedekking, wat zal ik eens nemen? hemparade maar eens proberen...hmmm grooooote verpakking, lekker makkelijk...ppfffwww zwaar zeg....

Mr van de kassa? mag ik dit vast even hier bij de kassa zetten?

Ja hoor mevrouw, dat mag...jippieeee

Oh ja, een nieuw groter radje voor de hamster, oh ja en ook nog nieuw voer...

Bij de kassa zetten....Oh ja, de kippies zijn bijna door hun graan, doe maar 2 kilo...

Oh ja, konijnenvoer is ook bijna op, waar is de SS? ach hier, 2 kilo? 9,25? tsja moet maar he? alles gezonds voor de beessies:love:

Hey wat is dit?een zak met allerlei kruiden en gehakt hooi?hmmm, vinden ze vast lekker, meenemen die hap

Heb ik nu alles? yep denk het wel ja

Op naar de kassa, zie mijn stapel daar al liggen hahaha

46,95 aub....ja hoor toe maar weer

hey, jongeman, kun je me even helpen?

tuurlijk mevrouw

En daar gaan we weer, auto vol en waar we voor kwamen hebben we tenminste weer netjes binnen plus alle andere dingetjes en lekkers hihihi:mdr:

Ik kan me dus echt nooit in houden hè?

Manlief denkt nu nog steeds dat ik alleen stro heb gehaald:whistle2:

Herkenbaar? of kunnen jullie je beter in houden?:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

meestal neemt mijn moeder hooi, stro en voer voor me mee (ik heb ooit duidelijke instructies gegeven en daar houdt ze zich gewoon aan:P en tja.. als ze toch in het dorp is..) maar als ik zelf een keer mee ben kan ik me echt niet inhouden als ik al dat speelgoed enzo voor de nijntjes tegenkom:P en nu bedenk ik me opeens dat mijn nijntjes net hun plastic bal met belletje hebben gesloopt:D shoppen voor mijn diertjes is leuk:)vooral omdat ze vaak zo dankbaar meteen aan komen rennen om te kijken wat ik heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

Ja heel herkenbaar!

Mijn vriend is altijd alweer bang als ik naar de dierenwinkel ga ;)

Voor de hond neem ik dan ook altijd iets leuks mee.

Met als gevolg dat onze woonkamer bomvol ligt met allemaal knuffels.

De konijnen wonen buiten en vinden genoeg avontuur aan de tuin, waardoor ze geen behoefte hebben aan speelgoed.

Maar een lekker Beaphar-hooitje gaat er altijd wel in :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar. Gisteren een pakket binnengekregen met kruiden, vorige week al een hooitunnel en vandaag naar het tuincentrum geweest voor bedding en ...... thuisgekomen met een hooipakket, knabbeltakken en zo'n huisje voor een hamster waar ik voor de nijnen hooi in doe en die ze heerlijk kunnen slopen. Last but not least een ritje naar de groenteboer, wederom niet voor onszelf. En net zat ik alweer op internet te kijken en zag ik zúlke leuke spullen :$

Mijn vriend laatst: "zal ik het hok van de kinderen maar open zetten" :mdr:

Het is maar goed dat ik een behoorlijke loonsverhoging heb gehad, ik ga nog eens failliet aan die beesten :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik alleen konijnen, dat scheelt een hoop merk ik al ;) Ik ga maar 1 keer in de maand naar de DW... Dan moet er altijd iemand komen helpen inladen ja.. Haha wat een senario is dat zeg.. 10kg SS, 10kg aubiose, 10kg stro, 15kg hooi pff.. En dat pas écht allemaal in een Swift.. Met moeite, dat wel maarrrr het kan :D

Oke goed ik vergeet wel te zeggen dat ik een shopaddict ben en dat ik vaak genoeg tegen speeltjes of knuffeltjes aan loop en denk: aa! das leuk voor ze.. en dan neem ik het gerust zonder twijfelen mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .