Ga naar inhoud

Kruidennijn


mammavanflappiesbaasje

Aanbevolen berichten

Het stelletje hier wordt schandalig verwend, maar qua groenten krijgen ze als basis andijvie en witlof, mede gezien de prijs :D Selderie, peterselie, munt en tijm gaan er wel altijd goed in! Soms neem ik een potje basilicum mee en dan mogen ze zelf plukken :)

Mijn man is geen groenteboer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stelletje hier wordt schandalig verwend, maar qua groenten krijgen ze als basis andijvie en witlof, mede gezien de prijs :D Selderie, peterselie, munt en tijm gaan er wel altijd goed in! Soms neem ik een potje basilicum mee en dan mogen ze zelf plukken :)

Mijn man is geen groenteboer :(

Dat is wel vet leuk natuurlijk, dat ze zelf mogen plukken :yes: *steelt idee:$*

Ideaal joh, als je man groente boer is :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flap krijgt ook als basis witlof peterselie en selderij.Als mn man kruiden over heeft neemt hij die mee voor flap.

FLap is een echte vreet machien ze eet zowat alles, alleen andijvie daar is ze niet dol op.

Heel vaak als ik groente schoon maak geef ik haar daar ook een stukje van.

Als ik naar haar kooi loop komt ze al aan.

Mormel weet dan gewoon dat ze wat krijgt (slimme nijnen :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das handig een man die groenteboer is!!:)

Want als ik kijk, is het toch wel een dure hobby, konijntjes hebben.. haha..

2 konijntjes;

- Ik ben toch wel een 5 euro kwijt per week aan groente...

- Brokjes zal neer komen op.. 1 euro per week (ik voer de hope farms)

- Dan nog eens wat je wekelijks kwijt bent aan hooi, stro en aubiose

- En de halfjaarlijkse prikjes die me telkens 38 euro voor 2 konijnen kosten...

Uhmm per maand zal ik gemiddeld een 40 euro kwijt zijn denk ik aan ze... waarvan de helft alleen al aan de groente is.. en de rest is aan brokjes, hooi, stro, aubiose en de inentingen.. hmmzz toch weer een kruidentuintje aanleggen komend jaar haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zelf een moestuin en ik moet zeggen dat het ideaal is!

De indeling van de tuin is wel redelijk ingesteld op de konijnen, moet ik zeggen. Mochten ze de groentetuin in springen, staan er in ieder geval geen giftige dingen in.

In het echte groei seizoen hoef ik maar zelden groenten te kopen. Eigenlijk alleen wat extra witlof en dat is niet duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .