Ga naar inhoud

voerbakje


Mbos

Aanbevolen berichten

ik heb 2 hele lieve nijns, maar ze doen nog al irritant met het voerbakje.

Ik had eerst gewoon zo'n stenen bakje voor konijnen. maar dat hebben ze het trappetje van de ren afgegooit en nu... is dat nu kapot.:s Ik dacht van dan koop ik maar een voerbak die niet van steen is, maar de enige die ze hadden was een hondenvoerbak, en die was te licht, nou heb ik er maar 1tje met verzwaring maar die is ook nog veel te licht. En nu gooien ze de hele tijd hun voerbak om. En dan gaat de helft van het voer verloren en kunnen ze hem niet meer opeten. (ze krijgen hun voerbakje namelijk niet meer van de plaats als hij op zijn kop licht)

Heeft iemand hier ervaring mee???:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 metalen bakjes die met een ring aan de tralies van het hok zijn bevestigd. Omdat die metalen bakjes ook erg licht zijn en B&B ze er steeds uitkiepten heb ik de stenen bakjes IN de metalen bakjes gezet. Makkelijk schoon te maken en het blijft prima op zijn plaats.

bugs-en-bunny-5201-albums-bugs-bunny-picture11102-konijnenhok-uitbouw.jpg

aangepast door Bugs en Bunny
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik leg het meestal gewoon op een hoopje in het hok neer. Ze vissen alles tussen het stro uit, dus dat is ideaal. Je kan ook zo'n voerbak kopen die je aan de tralies kan hangen. Die kunnen ze ook niet omgooien. Nu heb ik weer een normaal blikbakje, en daar mogen ze wel mee rondsjeesen XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een stenen/betonnen bak zoals die van Laura alleen dan zonder tussenstuk, handig ding, ze knagen er soms wat aan maar gaat niet kapot. We hebben er ook 1 die je op kan hangen die zit goed vast met tyrips en dus kan ik het bakje er niet afhalen en de nijnen ook niet en daar doe ik de andere helf van het eten in. In die hangende doe ik voor mijn FH de hoeveelheid en die stenenbak voor mijn normale rasloos nijntje ze zitten samen maar werkt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .