Ga naar inhoud

Knaagsteen?


Lauwtjee

Aanbevolen berichten

Ik heb overal op Bunnybunch en internet gehoord, dat knaagstenen ongezond zijn. :$ Maar ik las een boek over konijnen, die een dierenaarts geschreven heeft, en die zegt dat het juist helemaal geen kwaad kan, en juist van pas kan komen bij zwangere nijnen, verharende nijnen, nijnen die gekoppeld worden enz. Maar nu weet ik niet wat te geloven! :grrrrrr:

Kunnen jullie mij helpen en uitleggen waarom het slecht zou kunnen zijn?

Ik heb mijn konijnen vroeger wel eens knaagstenen gegeven, en er gebeurde niks... :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jha, maar hij knaagt er toch niet van :P

Waarom heb je het dan alsnog in je hok hangen? Ook al staat er een merkje op, dat wilt niet zeggen dat het gezond is. Er is hier een heel mooi topic over knaagstenen waar ik eens een leuke post heb achtergelaten waarom het nou zo slecht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ben je bang dat je konijn niet genoeg te knagen heeft? Geef 'm wilgentakjes, balletjes, bruggetjes.. Of complete takken, ook goed. En véél hooi! Is allemaal veel gezonder en werkt nog beter dan een knaagsteen ook. Plus dat de meeste konijnen er DOL op zijn..

Ja, idd. Maar ik geef ze nooit knaagstenen hoor! :beurk:

Ik vroeg me alleen af :he:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

even een vraagje over dat knagen?

Ik heb van alles in de kooi liggen takken enzo, muppet doet hier echt nul komma nul mee, ja ze door de kooi gooien;)

als hij op schoot of op de grond zit knaagt hij echt overal aan, heeft hij dan toch te weinig te knagen?, hij eet wel heel veel hooi is hij eigenlijk de hele dag op aan het knagen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .