Ga naar inhoud

Kasper Fauna Food


Mangootje

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb nu voor t eerst via een webwinkel Kasper Fauna Food Konijnen Hobby besteld om eens te proberen. Nu krijg ik t binnen en daarop staat dat t knaagdieren en konijnenvoer is op de zak en met een aparte sticker staat er dan op Konijnen Hobby. Is er hier iemand meer die dit voer gebruikt en krijgt die het ook in deze zakken zo binnen en kan ik er vanuit gaan dat t toch specifiek konijnenvoer is, of is t een voer voor alle knaagdieren? Ik kan me niet voorstellen dat verschillende knaagdieren nl behoefte hebben aan dezelfde voedingsstoffen. Zag dat de eiwitten 15% zijn en ik heb ergens gelezen dat dit meestal niet meer dan 12-14% mag zijn.

Ps ik had ook een hooiklokje, heb em nu bij de cavia's hangen, maar ik vond t wel een leuk ding, lijkt me toch een leuke afwisseling en hooi is gewoon gezond ipv die knabbelstengels he....

Bedankt alvast!

gr,

Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef de sport ipv de hobby, maar ze doen het prima. Eiwitgehaltes onder de 14% kennen we eigenlijk niet in Nederland, veel voeders zitten al boven de 15% zo ook de HFS Select etc. dus ik zou me daar niet druk om maken.

Het is trouwens specifiek konijnenvoeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .