Ga naar inhoud

Tumoren weer teruggekomen of is het iets anders?


Nimfee

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik controleer nu elke week (op zaterdag meestal) of het allemaal nog goed gaat met Draak en of de tumoren terug zijn gekomen of niet. Nu was ik haar weer aan het controleren (in het donker...) en ik voelde aan de zijkant bobbeltjes zitten. Ze zijn nog klein, wel hard... Nu waren de tumoren op haar buik en niet op de zijkant. Maar kan dat wel, of is het iets anders? Morgen ga ik nog een keer kijken maar dan met genoeg licht, om te kijken of het niet iets anders is. Als het onderhuids is, dan denk ik dat ze weer terug zijn gekomen... :( Ik baal hier wel van, ik maak mij nu echt weer zorgen.

Zal ze leuk vinden, Draak vind het al 10 x niks dat ik haar oppak en door mijn koude handen wordt ze nog vervelender.

:(

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop niet dat het uitzaaiing is. Ze is tot nu toe nog 'gezond', ze eet goed en glanst helemaal en ze is heel erg actief. Maar dat kan natuurlijk omslaan als het echt uitzaait. De tumoren die zijn weggehaald waren al kwaadaardig. Morgen ga ik inderdaad afspraak maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt mij slecht uit om naar de Da te gaan zeg... Nouja ik ga morgen in ieder geval bellen voor een afspraak voor woensdag of donderdag. Hopelijk kan ze dan volgende week geopereerd worden, áls ze dus tumoren zou hebben. Maar dat denk ik wel.

Ik heb dus vanochtend nog snel toch even gekeken wat het nou is. Ik voelde vrij grote bobbels, maar dat bleken haar tepels te zijn... Oeps. Maar naast 1 tepel heeft ze 2-3 hele kleine bultjes zitten. Het zou dus erg goed kunnen dat dat toch tumortjes zijn... Ik ben op het moment niet zo veel thuis, alleen in het weekend door omstandigheden. En met dit weer zit het ook niet mee met het OV, want ik ga meestal met de bus naar de dierenarts (is toch maar 5 minuutjes). Maar gister en vandaag reden de bussen al niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net terug van de dierenarts. De tumoren zijn inderdaad terug gekomen...

Het maakt de situatie nog lastiger dat de tumoren kwaadaardig zijn en de tumoren al snel zijn terug gekomen (ze is 3 maanden geleden geopereerd). Ik heb besloten om haar te laten opereren en de tumoren weg te laten halen, in de hoop dat het echt weggehaald is. Maar ook grote kans dat het weer terug komt. Maar als het dan weer terug komt in korte tijd, dan laat ik het zitten. Want het is te zwaar voor haar om haar elke 2 maanden te laten opereren, dus dat zie ik niet zitten.

Ik voel mij echt down, ik ben nu echt heel erg bang dat ik haar kwijt raak :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nimfee, heel veel sterkte de komende tijd met het maken van de beslissing die voor jou, maar vooral voor Draak het beste zal zijn. Jij bent degene die haar het beste kent en ook weet wat er binnen jouw eigen kunnen ligt.

Je haalt me de woorden uit de mond

Heel veel sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx :) Zal het doorgeven aan Draak ;) Ze belde vandaag, ik vroeg naar de kosten gisteren maar dat wist die vrouw niet. Vandaag vertelde ze dat het maximaal 150-200 euro kost, afhankelijk van de hoeveelheid. Kan ik weer geen nieuwe lens kopen voor mijn camera! (nee grapje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .