Ga naar inhoud

Lekkere konijnen recepten


Lauwtjee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb ergens gelezen dat je thee voor nijnen kan maken ( en andere knaagdieren) dan moet je hooi, of kamille ezo.. maare ik heb hier een site waar allemaal recepten op staan voor flappies! http://valkjesinfo.web-log.nl/valkjesinfo/konijnrecepte/index.html

echt allemaal grappige receptjes!! limonade, konijnen salade enzovoort...

aangepast door IloveSwabber
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingredienten:

sinaasappelsap

wortel

appel

biks

Doe een biks in een kom, doe er sinaasappelsap in zodat het biks een drapje word. Doe de helf van het biks op een taart bodem (even goed aandrukken). ssnijd de appel en wortel in plakjes en leg ze ook in het taartblik, op het biks. Doe dan de andere helf van het biks er op, natuurlijk ook weer goed aandrukken. 2 uur in de koelkast en klaar is je konijnentaart!!

LET OP: Je kan sinaasappelsap uit een pak doen maar dan moet je er wel op letten dat er geen suikers of andere dingen in zitten die ze niet mogen hebben, het beste kan je zelf sinaasappels persen.

Veel SUC6

Xje Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingredienten:

sinaasappelsap

wortel

appel

biks

Doe een biks in een kom, doe er sinaasappelsap in zodat het biks een drapje word. Doe de helf van het biks op een taart bodem (even goed aandrukken). ssnijd de appel en wortel in plakjes en leg ze ook in het taartblik, op het biks. Doe dan de andere helf van het biks er op, natuurlijk ook weer goed aandrukken. 2 uur in de koelkast en klaar is je konijnentaart!!

LET OP: Je kan sinaasappelsap uit een pak doen maar dan moet je er wel op letten dat er geen suikers of andere dingen in zitten die ze niet mogen hebben, het beste kan je zelf sinaasappels persen.

Veel SUC6

Xje Anne

Wow, wat een leuk idee!!! Mag het gewoon in een konijnenbakje, of moet het echt in een taartblik? En kun je ook gewoon water doen?? IPV sinasappelsap??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, wat een leuk idee!!! Mag het gewoon in een konijnenbakje, of moet het echt in een taartblik? En kun je ook gewoon water doen?? IPV sinasappelsap??

Ik denk dat ze sinaasappel lekkerder vinden omdat er dan een smaakje aan zit.

Natuurlijk kan het ook gewoon in een voer bakje. Ik deed het toen mijn nijn jarig was en toen deelde ik het uit aan de konijnen bij me in de buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze sinaasappel lekkerder vinden omdat er dan een smaakje aan zit.

Natuurlijk kan het ook gewoon in een voer bakje. Ik deed het toen mijn nijn jarig was en toen deelde ik het uit aan de konijnen bij me in de buurt.

Wow, echt leuk idee! Mijn konijn heeft kleintjes gehad, en dus de 1 is naar onze buren. Die ga ik op haar verjaardag ook wat lekkrs geven :P:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt een superleuk idee die konijnentaart! maar mogen ze daar dan niet maar een kleinstukje per dag van? en wat is de hoeveelheid sap die erbij zoveel gram biks moet??

Nou, ik heb het pas net gehoord hoor, van die konijnentaart. Maar ik denk dat ze niet te vele moeten. Als je een kleine hoeveelheid maakt... :P

En dat moet je zelluf even vragen XD... Dat kan ik niet zeggen. Maar ik zou beginnen met heel weinig, en dan kun je er steeds meer bij doen. Beter te weinig dan te veel in dit geval :he:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .