Ga naar inhoud

konijn last van kou?


Elsjeee

Aanbevolen berichten

Hoi,,

Ik had het nog niet verteld maar 2 weken nadat Rietje was overleden hebben we een nieuw konijntje gehaald bij asiel goofy. Dat is Joost geworden een super nieuwsgierig zwart wit konijntje (cker 2 x zo kleiner dan Roos:he:).

Maar sinds vandaag is ie een stuk rustiger:frown:, en ja dan kom ik weer net als bij Rietje aanzetten dat ie niet wil eten! :'(. Hij rilt soms ook een beetje.. Kheb ook een kruik in het hok gelegd en ook al gekeken hoe die reageert als ik hem even in de schuur zet.. Toen werd ie levendiger en huppelde een paar rondjes maar wilde nog steeds niet eten. Daarna is ie zelf teruggehupst naar zijn hok (had schuurdeur open laten staan).. En daar zit ie nu nog.. Ga straks weer kijken of ie wil eten.. Ik weet helaas niet cker sinds wanneer die niet wil eten ik weet alleen dat ie al sinds kwart voor 2 de hele tijd in zijn hok zit..

Kan dit aan de kou liggen? en waar kan het anders door komen?

En wat moet ik doen? Ik was al van plan straks even wat dwangvoer te maken en dan eerst kijken of ie dat zelf wil en anders een beetje dwangvoeren.. Is dat slim?

:frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, ik heb het hok in de schuur gezet, hoes eromheen, slaapzak er deels voor.. Ik weet trouwens wel dat ie gister gewoon at.. Mijn ochtend ben ik vergeten :s door dat de dag zo anders liep dan normaal (sneeuw, treinen rijden niet.. klinkt mssn stom maar is wel zo :frown:).

Kheb um net wat gedwangvoerd dus hij heeft net ook gegeten. Het hok heb ik uitgemest zodat ik morgen kan kijken of ie keuteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .