Ga naar inhoud

Voer


Simoon_X

Aanbevolen berichten

Overigens, mag een konijn eigenlijk ook bloemkool, haricoverts of zeekraal? die staan nl niet in het lijstje...

Haricoverts zijn sperziebonen dus die mogen niet.

Van zeekraal is mijn eerste ingeving dat je dat ook niet moet geven, die groente is zo zout van zichzelf dat het me onverstandig lijkt. (En het is duur spul, nog een reden om gewoon iets als witlof of andijvie te geven, daar kan je dan meer van gaan geven.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gaat mengen, zou ik met voer als SS mengen. Dat is voor jou geen optie. Ik geloof dat Kenner qua samenstelling toch echt minder is dan Hope Farms, eigenlijk is bijna elke biks dat. Dus mengen met ander voer zou gewoon een stap terug zijn in de kwaliteit van je voer. Ik zou het niet doen. Bovendien is Hope Farms echt niet duur..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hope farms ben ik zelf niet zo kapot van. Het hoofdbestand deel is toch suikerbietenafval. Plus mijn konijnen vinden het niet lekker. Heb al redelijk wat geprobeerd ( veel ook met proefzakjes :)) maar hope farms word hier door alle 7 als allerlaatste opgegeten. Zelfs door de reuzen en die eten normaal helemaal niet kieskeurig.

De kenner is zeker geen geweldig voer e ntwijfel al ee nhele tijd of ik het niet gewoon uit zal gooien maar af en toe is de bestelling SS te laat binnen en dan is het zo makkelijk even snel kenner te halen/hebben en ze zijn er aan gewent omdat ze het nu ook een beetje krijgen. En ik vertik het om een zak SS tekopen voor 35+ euro's omdat mijn bestelling niet binnen is.

Bedenk me net dat ik bijna begin aan de laatste zak SS moet weer bijna gaan bestellen voordat het met kerst en oud en nieuw niet meergaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kilo SS kost zes euro maar voor alle voeders geldt: Hoe groter de verpakking hoe goedkoper het per kilo wordt. Goed zoeken en je vindt zelfs in NL wel verkopers die nog 32 euro vragen, dan kost een kilo nog maar 3,20 euro. Je kunto ok uit Engeland bestellen, zelfs met verzendkosten ben je dan vƩƩl goedkoper uit.

En ik denk dat als je nĆ³g goedkoper wil gaan zitten je, achteruit gaat in kwaliteit. HF heeft een goede samenstelling en een mooie prijs, maar is volgens mij best eenzaam in die categorie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het lekker op HF Supertrio, niets mengen, gewoon Supertrio. Had echt geluk vandaag. Er was nog precies 1 zak Supertrio 15 kg in het magazijn ( ? ) van de dierenwinkel. Had echt geluk, want eigelijk hoorde hij daar niet :P Dierenverkoper blij,ik blij. Volgende keer ga ik bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .