Ga naar inhoud

konijnenvoer?


Blackyy

Aanbevolen berichten

Ik voer de hope farms super trio, deze is goed en betaalbaar. Je moet hier 25 gram per kilo konijn van geven.

Ik ben voor een zak van 15 kilo hope farms super trio 13,95 kwijt. Meestal moet je deze zakken wel bij de dierenwinkel bestellen.

De 3 kilo zak (misschien verstandig eerst die even te proberen) komt iets van 6 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt... maar je kan ook beter de grote zakken, van welk merk ook... het is altijd een stuk goedkoper... ook al ik naar de hope farms kijk;

Een 3 kilo zak betaal je 6,45 voor dat is 2,15 per kilo

Een 15 kilo zak betaal je bij mij in de dierenzaak 13,95 voor en dat is 0,93 per kilo...

Ik vind dat een hendig verschil!! Bij dit merk moet je 25 gram per kilo konijn van geven

SS;

1,5 kilo zak kost 7,90 dat is 5,20 per kilo

10 kilo zak SS kost 35,10 dat is 3,51 per kilo..

Ook een hendig verschil! Hier hoef je wel maar 15 gram per kilo konijn van te geven

Dus de grote zakken kopen haha

Maar voor te proberen om te kijken hoe je nijnen op een ander merk voer reageren en of ze het lekker vindne zou ik de eerste keer wel een kleine zak pakken

aangepast door anke1985
Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt maar met hooi is het bij mij een lastige... ze hebben het liefste kruidenhooi... en dus heel prijzig.. en nu heb ik toevallig 3 soorten hooi open gemaakt; gewoon hooi, vitaverde kruidenhooi, mucksi bergweide hooi en dit doe ik mengen... en de ene dag eten ze er goed van en de andere dag laten ze alles staan .. beetje wazigew nijnen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd waar je die haalt.. Hier in Zeeland ben ik dat ook nog niet tegen gekomen. Ik heb altijd 10kg zakken van SS maar ben minstens 46,50 kwijt.. Internet heb ik ook al afgezocht en dan zijn ze inderdaad rond de 35 euro maar dan komt er nog een flink bedrag verzendkosten bij..

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar al je die!!!! ik ben minimaal 10 euro meer kwijt hier ( en heb alle winkels in Veendam al gehad)

http://www.aanhuisdier.nl/N_frame.html?http://www.aanhuisdier.nl/Supreme-science-selective-10kg--N_art_5162.html 10 KG voor een prijs van 35,10 gratis bezorging vanaf 50 euro MAAR alleen maar bepaalde bezorggebieden. (helaas niet de plaats waar ik woon)

Link naar reactie
Delen op andere sites

www.thehayexperts.co.uk :he:

10 kg weet ik niet, maar als ik twee zakken van drie kg gewone Science Selective en twee zakken SS Mature van twee kg koop, ben ik twintig euro goedkoper uit dan in NL inclusief verzendkosten.. :whistle2:

Ik denk dat je hier wel met een credit card moet kopen? Ik heb zelf geen credit card dus dan zou deze optie voor mij al afvallen.

Of er moeten hier meer mensen zijn uit Haarlem die een soort group order willen plaatsen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .