Ga naar inhoud

Antibiotica


tamara29

Aanbevolen berichten

Wat is dit nou weer? Gaan we weer beginnen over buitenlanders hier? Ik vind het zo'n primaire gedachtengang he. De "buitenlanders" hebben het weer gedaan. En jij vindt het ook heel normaal dat je hier wat gaat vertellen dat je diegene geslagen en geschopt hebt? Vind je dat stoer, of hoe moet ik dat zien? Vind je dat een goed voorbeeld? Je bent verdorie 29 (staat naast je naam, ik neem aan dat dat je leeftijd is) dus gedraag je daar ook naar.

het is niet zo dat ik iets tegen buitenlanders heb ik heb genoeg buitenlandse vrienden.

maar in dit geval gaat het wel om een buitenlander.

en nee ik vindt het niet stoer om te zeggen dat ik hem geslagen en geschopt heb.

je moest eens weten hoe ik me emotioneel voel nu nieyt goed dus ik krijg geen hap door mijn keel ik voel me zwaar klote.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buitenlander en een ram mischien heeft ie hem wel geslacht......

Ik sta nergens meer van te kijken.....Vandaag zullen ook veel schapen.....naar hun einde gaan.

het zou best kunnen ik weet het niet.

ik vindt hett allemaal verrschriokkelijk en moeilijk te vatten

hij bood er zoveel geld voor eerst instantie hij kan hem niet kopen en jat hem dan en vervolgens laat hij hem dood gaan of slacht hem

en even over het nieuwe konijn hij zag er goed gezond uit en die vrouw ik geloof een fokker zei ook dat hij goed gezond was.

maar toen ik thuis kwam en hem uit de reismand haalde toen vroeg mijn dochter en deze snoterd die niet omdat ze dat heeft mee gemaakt met mijn vlaamse reus.

ik zeg tegen haar nee deze snotterd niet en toen nieste hij ineens ook met snot ik ben toen smaandag's meteen naar de da gegaan en nu is het bijna over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is niet zo dat ik iets tegen buitenlanders heb ik heb genoeg buitenlandse vrienden.

maar in dit geval gaat het wel om een buitenlander.

en nee ik vindt het niet stoer om te zeggen dat ik hem geslagen en geschopt heb.

je moest eens weten hoe ik me emotioneel voel nu nieyt goed dus ik krijg geen hap door mijn keel ik voel me zwaar klote.

Tuurlijk voel je je rot, dat is heel begrijpelijk! Maar die andere uitspraken schoten me even in het verkeerde keelgat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:(:(:(:(:(

mijn konijn is dood.

hij had idd mijn konijn gestolen.

hij had hem in de tuin zitten en ineens lag hij dood in de tuin vertelde hij.

het was er vies echt vies binnen en bbbuiten.

ik heb hem geslagen en geschopt dus als je daar in de buurt een buitenlander ziet lopen met een dik gezicht dan weet je dat hij de dief is..

shit ik heb het er moeilijk meee ik zitt nog te ccchaken op de bank.........

Arme Guusje.. wat heeft ie allemaal mee moeten maken in zijn korte leventje :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje voor de duidelijkheid -->

Deze man heeft eerst gevraagd of dat die jouw konijn kon kopen?

Jij antwoorde hier "nee" op met als gevolg dat deze meneer jouw konijn jatte?

Als dit zo is, heb ik hier geen woorden voor!

Nog een ander vraagje --> heb jij jouw konijn daarna nog gezien, toen hij dood was?

Afgelopen vrijdag was er offerfeest & jij praat over een buitenlander...

Het is niet normaal dat mensen zomaar je konijn stelen, maar helaas komt dit vaker voor :(

Zeker met de komende feestdagen weer in aantocht.

Op de KonijnenGroep adviseren we dan ook ieder jaar weer om je konijnen goed in de gaten te houden & de hokken te voorzien van goede sloten.

Verschrikkelijk dat dit bij jou gebeurt is!

Schande dat de politie hier verder niets mee doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje voor de duidelijkheid -->

Deze man heeft eerst gevraagd of dat die jouw konijn kon kopen? ja en hij wou hem heel graag hebben.

Jij antwoorde hier "nee" op met als gevolg dat deze meneer jouw konijn jatte? ja zo'n week of 2 later denk ik.

Als dit zo is, heb ik hier geen woorden voor!

Nog een ander vraagje --> heb jij jouw konijn daarna nog gezien, toen hij dood was? nee ik heb hem niet meer gezien maar wat ik niet snap hij bleef maar bieden tot wel 200 euro zo graag wilde hij hem hebben vervolgens laat hij hem dood gaan of slacht hem ik weet het niet.

Afgelopen vrijdag was er offerfeest & jij praat over een buitenlander...

Het is niet normaal dat mensen zomaar je konijn stelen, maar helaas komt dit vaker voor :(

Zeker met de komende feestdagen weer in aantocht.

Op de KonijnenGroep adviseren we dan ook ieder jaar weer om je konijnen goed in de gaten te houden & de hokken te voorzien van goede sloten.

ik heb al mijn konijnen binnen staan nu.

Verschrikkelijk dat dit bij jou gebeurt is!

Schande dat de politie hier verder niets mee doet!

nee ze zeiden dat beest vind je niet meer terug er zijn zoveel konijnen en als ze zich bezig moeten houden met het vinden van konijnen dan hebben ze geen tijd meer voor belangrijkere dingen.

waarop ik zei dat een konijn ook een levend wezen is net als mensen maar ze gingen er niet op in en dat maakte me echt kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik me voorstellen.

Het ergste is dat zelfs de dierenbescherming deze gedachtegang heeft.

Als er bijv. een konijn ergens gedumpt is, komen ze niet meehelpen het konijn vangen.

Dit heb ik al regelmatig gehoord dat dit gebeurd & gezegd is.

Daarom moeten wij gewoon ons best blijven doen voor de konijnen die wij hebben.

Ieder konijn is er iig 1 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou leuk om hier te lezen dat Guus dood is beetje jammer!

Mensen ik wil jullie allemaal even laten weten dat ik er heeel erg van baal dat ik ooit mijn konijnen naar tamara heb gedaan!

ik dacht ze een beter leven te kunnen geven omdat ik er geen tijd meer voor had en ze te weinig liefde kon geven maar ik weet zeker dat ze het al die tijd bij mij beter hebben gehad dan die paar weken bij haar.

en dan nog iets ik geloof er geen reet van van die buitenlander is weer net zo verzonnen als dat nestje met babs!

als er iemand slecht is voor konijnen nou dan weet ik het wel!

echt verschrikkelijk om dit hier te moeten lezen van Guus z'n mooi en lief konijn en het komt bij verkeerde mensen in handen en dan krijg je dit!

Ach weet je wat haal weer een nieuw ziek konijn van marktplaats daar kom je ver mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou leuk om hier te lezen dat Guus dood is beetje jammer!

Mensen ik wil jullie allemaal even laten weten dat ik er heeel erg van baal dat ik ooit mijn konijnen naar tamara heb gedaan!

ik dacht ze een beter leven te kunnen geven omdat ik er geen tijd meer voor had en ze te weinig liefde kon geven maar ik weet zeker dat ze het al die tijd bij mij beter hebben gehad dan die paar weken bij haar.

en dan nog iets ik geloof er geen reet van van die buitenlander is weer net zo verzonnen als dat nestje met babs!

als er iemand slecht is voor konijnen nou dan weet ik het wel!

echt verschrikkelijk om dit hier te moeten lezen van Guus z'n mooi en lief konijn en het komt bij verkeerde mensen in handen en dan krijg je dit!

Ach weet je wat haal weer een nieuw ziek konijn van marktplaats daar kom je ver mee!

jij had geen tijd meer voor jou konijnen omdat je een nieuw konijn had aan geschaft en je vond guus niet meer zo knuffelig na dat hij gecastereerd is.

en jij geloofd maar wat je wil ik weet wel beter.

en met babs daar gaat het heel goed mee en met al mijn andere konijnen ook en als ik toch een ziek konijn wil hebben en er mee naar de da ga dat is toch mijn probleem het komt toch niet uit jou portemonee.

en dit konijn heb ik bij een fokker gekocht dus hoe weet jij nou dat hij van marktplaats af komt.

let jij maar op jou konijn die je nog hebt en laat hem vooral niet castereren anders is hij niet zo knuffelig meer.

:grrrrrr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, alsjeblieft, kunnen we een beetje aardig doen tegen elkaar?

Nee, de situatie is niet leuk en maak het hoe dan ook niet erger door elkaar af te gaan zitten kraken in een topic.

Als je zoiets tegen elkaar wilt zeggen, kun je dat dan voortaan niet even via een pbtje doen?

Vind het zo lullig, als je zo in het openbaar, zodat iedereen mee kan lezen elkaar af gaat zitten kraken.

Ieder mens maakt fouten (ook ik)

Maar ga die niet altijd openbaar maken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind t wel ook erg voor brittje, mischien is t allemaal niet waar maar mischien ook wel. en dan is t ook heel erg voor tamara29.

maar indd ga elkaar niej zo af liggen kraken dat heeft nergens nut voor..

als jullie (brittje en tamara29 ) zich nou gewoon bezig houden met jullie eigen konijnen, dan ben je iniedergeval goed bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind t wel ook erg voor brittje, mischien is t allemaal niet waar maar mischien ook wel. en dan is t ook heel erg voor tamara29.

maar indd ga elkaar niej zo af liggen kraken dat heeft nergens nut voor..

als jullie (brittje en tamara29 ) zich nou gewoon bezig houden met jullie eigen konijnen, dan ben je iniedergeval goed bezig.

waarom zou ik erom liegen.

ik heb 1 keer een fout gemaakt ik blijf geen fouten maken.

en ik zeg niet dat ik het niet erg vindt.

ik vindt dat juist wel ik heb beloofd goed voor deze konijnen te zijn en dat ben ik ook.

maar dat ze me blijft aan vallen vindt ik minder en ik kan er ook niks aan doen dat ze mijn konijn stelen en hem vervolgens dood laten gaan.

maar om telkens als leugenaar weg gezet te worden door iemand die zelf ook niet eerlijk is en vooral niet tegen over deze twee konijnen en jullie.

maar jullie kijken maar wie je wilt geloven ik weet wat er gebeurt is en dat vindt ik het belangrijkste.

mvg tamara. :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom zou ik erom liegen.

ik heb 1 keer een fout gemaakt ik blijf geen fouten maken.

en ik zeg niet dat ik het niet erg vindt.

ik vindt dat juist wel ik heb beloofd goed voor deze konijnen te zijn en dat ben ik ook.

maar dat ze me blijft aan vallen vindt ik minder en ik kan er ook niks aan doen dat ze mijn konijn stelen en hem vervolgens dood laten gaan.

maar om telkens als leugenaar weg gezet te worden door iemand die zelf ook niet eerlijk is en vooral niet tegen over deze twee konijnen en jullie.

maar jullie kijken maar wie je wilt geloven ik weet wat er gebeurt is en dat vindt ik het belangrijkste.

mvg tamara. :love:

maar ik zeg ook niet dat je liegt he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet toegeven dat ik de hele hoesahoesa rondom Tamara29 en de konijnen met veel interesse en fascinatie heb gevolgd. Ik ga mijn mening erover maar niet geven want dat leidt helemaal nergens toe, maar ik wil wel even zeggen dat ik me goed kan voorstellen dat Brittje woest is. Ik vind haar reactie nog vrij gematigd. Als ik mijn konijnen aan iemand anders had gegeven, met het idee dat ze daar een beter leven zouden krijgen om vervolgens te horen dat ze gedekt, gejat en gedood zijn, zou ik ook alle duivels uit de hel hebben gevloekt. Wat nog zacht uitgedrukt is...dus tja, ik kan me goed voorstellen dat Brittje zich niet helemaal kan inhouden en af en toe even d'r ei kwijt moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet toegeven dat ik de hele hoesahoesa rondom Tamara29 en de konijnen met veel interesse en fascinatie heb gevolgd. Ik ga mijn mening erover maar niet geven want dat leidt helemaal nergens toe, maar ik wil wel even zeggen dat ik me goed kan voorstellen dat Brittje woest is. Ik vind haar reactie nog vrij gematigd. Als ik mijn konijnen aan iemand anders had gegeven, met het idee dat ze daar een beter leven zouden krijgen om vervolgens te horen dat ze gedekt, gejat en gedood zijn, zou ik ook alle duivels uit de hel hebben gevloekt. Wat nog zacht uitgedrukt is...dus tja, ik kan me goed voorstellen dat Brittje zich niet helemaal kan inhouden en af en toe even d'r ei kwijt moet.

ik wil even zeggen dat ik brittje zekers wel begrijp maar ten eerste dat babs gedekt was was niet mijn schuld ik was op mijn werk en dat ze guus stelen en vervolgens dood laten gaan of geslacht hebben daar kan ik ook niks aan doen.

en ja ik heb 1 grote fout gemaakt door te liegen ik heb mijn fout ook toegegeven.

maar brittje is ook niet helemaal eerlijk vindt ik zij zegt dat ze geen tijd meer had voor deze konijnen dat is ook niet waar want ze had een nieuw konijn gekocht 1 die jonger was en niet gecastereerd en ze zei tegen mij dat guus altijd heel knuffelig was maar toen hij was gecastereerd niet meer dus en dan zaten deze konijnen buiten zonder hok ja een oud hondenhok met een hekje van nog geen halve meter hoog de konijnen konden gewoon ontsnappen of weggehaald worden we mosten babs ook zoeken en ze dacht dat babs ontsnapt was over het hekje heen in mijn ogen ook niet echt comfortabel voor een konijn maar goed ze kan wel tegen mij uit flippen dat ik niet eerlijk ben maar ik heb het toe gegeven en zei niet dus wie is er nou eigenlijk eerlijk?

is wel makkelijk he om over iemand te oordelen die je niet kent en partij te trekken voor iemand die je misschien wel kent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn nieuwe franse hangoor heeft het toch niet mogen redden.

de ene ab werkte niet toen heeft hij duplo gekregen en het leek eerst goed te gaan.

ik ben dinsdag nog naar de da geweest voor zijn 3de injectie en van dinsdag op woensdag nacht is hij toch overleden.

ik snap het n iet het ging zo goed met hem hij zat lekker binnen en liep lekker rond hij was zo levendig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .