Ga naar inhoud

knabbel stiks


drentheboy

Aanbevolen berichten

Op zich kan het geen kwaad.

Maar er zitten ontzettend veel suikers in die sticks, wat echte dikmakers zijn.

Daarnaast kunnen ze er ook plakpoep van krijgen, wat niet de bedoeling is ;)

Die je nu gekregen hebt kun je gerust opmaken, maar voor de volgende keer zou ik ze niet meer kopen.

Ik zou ze nu bijv. 1 stickje in de maand geven, totdat ze op zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich kan het geen kwaad.

Maar er zitten ontzettend veel suikers in die sticks, wat echte dikmakers zijn.

Daarnaast kunnen ze er ook plakpoep van krijgen, wat niet de bedoeling is ;)

Die je nu gekregen hebt kun je gerust opmaken, maar voor de volgende keer zou ik ze niet meer kopen.

Ik zou ze nu bijv. 1 stickje in de maand geven, totdat ze op zijn.

ag kheb ze er allemaal 2 gegeven en de rest heb ik weg gegooid :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geef mijn konijnen alleen zo'n stick als er iets te vieren is. In oktober waren ik en marvin jarig, dan krijgen ze er eentje. Verder gaan ze vanavond verhuizen, dan krijgen ze er ook een maar dat is meer om mezelf te paaien, omdat ze het zo lekker vinden.

Ik geef ze dan wel 1 stick per 2 konijnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het echt niet zo vaak geven hoor, het is echt niet goed voor de gezondheid.

Net als gemengd voer, het is niet direct dodelijk, maar goed is het ook niet, zeker niet op de lange duur. Dan kun je dat wel geven omdat ze 'meer variatie' krijgen dan of wat voor reden je ook hebt, maar het kan best negatieve gevolgen hebben. Mijn konijn heeft vijf jaar lang bijna onbeperkt gemengd voer kunnen eten, waar waarschijnlijk veel te veel calcium in zat. Ben begin dit jaar over gestapt op SS, maar intussen zitten we waarschijnlijk wel met blaasstenen. Als ik me niet vergis kan teveel calcium daar zeker mee te maken hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .