Ga naar inhoud

Hoeveel een konijn drinkt


Alina

Aanbevolen berichten

Ik moet zeggen dat 600 ml best wel veel is.

Weet je zeker dat de fles niet lek is?.

Ik heb dit zelf ook gehad met mijn konijn van iets meer als 2 maanden. Toen beek het ook de fles te zijn die druppelde.

Het hangt ook af van het ras, een groot konijn drinkt meer als een klein konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zelf dat het niet veel kwaad kan, ik moet het flesje bij Sukkel en Muts ook minimaal 2x op een dag vullen en daar gaat 500 ml in.

Mijn zus zegt dat ze suikerziekte hebben, maar ik weet niet of dat ook bij konijnen kan.

Dus ik weet het niet:neutral:hoop dat iemand anders je kan helpen met je vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn 2 nhd'tjes drinken niet zo veel. Nog geen 200 ml per dag (samen). Ze krijgen wel ongeveer 400 gr groente met hun tweetjes.

Zou het bij de konijnen ook niet een beetje als bij de mensen werken? Mijn dochtertje en ik drinken namelijk ook niet zoveel en mijn zoontje drinkt wel veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zelf dat het niet veel kwaad kan, ik moet het flesje bij Sukkel en Muts ook minimaal 2x op een dag vullen en daar gaat 500 ml in.

Mijn zus zegt dat ze suikerziekte hebben, maar ik weet niet of dat ook bij konijnen kan.

Dus ik weet het niet:neutral:hoop dat iemand anders je kan helpen met je vraag.

.

.

.

.

.

Zuikerziekte kan wel bij konijnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

mijn nijnen drinken, als ik dit zo lees, zéér weinig. ik heb 2 bakjes water staan en daar gaat maar minimaal water uit op. Ze krijgen wel veel groen en eten niet veel hooi ( wordt wel aangeboden overigens) In het begin maakte ik me zorgen, nu niet meer. Ze zijn zeer levendig en hun vacht glanst.

manon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag hier iemand suikerziekte noemen.. Dat komt, volgens mij, heel weinig voor bij konijnen..

Idd, héééél erg weinig.

Een konijn drinkt gemiddeld 10% van zijn lichaamsgewicht per dag.

Als je veel groenten geeft, drinken ze meestal minder aangezien ze daar dan het meerendeel van hun vocht uit halen.

Hoeveel weegt je konijn?

600ml is idd wel erg veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .