Ga naar inhoud

ze zijn nu ex rammetjes


Dennis en Yvonne

Aanbevolen berichten

Even een update van Pip, Zorro en Stamper

Net terug van VET. alles goed, maar wat een joekels van hechtingen zeg.Bah.

Carpofen drops 2x daags 1ml geven, en over 10 dagen terug voor nazorg. Nu staan ze op een klein koel kamertje in een bench op een fleece deken.

Morgen naar de garage voor 2 dagen en dan in hun hok. Gelukkig word het eind v/d week ietwat warmer.

Pff wat had ik de zenuwen zeg maar ja het is gebeurt en nu voor de jochies zorgen:love:

Oja Pip weegt 1,15 kilo, Zorro 1,1 kilo en Stamper ( kloon het reuzenkind)

1,4 kilo en dat voor 13 weken. Zal wel een VR of FH bij gezeten hebben.:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zen og even binnen houden. Ze kunnen buiten ook niet zonder stro maar ze nu op stro zetten is niet handig ivm de wonden.

Medicijnen geven is inderdaad geen pretje, wat ik doe is een handdoek strak om het konijntje heen wikkelen zodat echt alleen zijn koppie er nog uit komt. Dan konijntje voorzichtig op de rug draaien, koppie goed vasthouden en dan dus de pijnstilling oid geven.

Pijnstilling.. Zou ik vandaag in elk geval nog geven. Misschien anders nog even bellen naar de DA, die begrijpen ook wel dat je de helft gemist hebt. Gebeurt wel vaker haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .