Ga naar inhoud

Poep aan kontje + raar uitziend geslacht


JeroenL

Aanbevolen berichten

Op Zooplus (internetwebsite) verkopen ze ook hooi, wat veel moeilijke hooieters heerlijk vinden. Ik heb hier ook nijnen zitten die eerst niet zo graag aan het hooi gingen, en nu soms hun biks laten staan voor het hooi, omdat ze het zó lekker vinden!

In de dierenwinkels heb je verschillende smaken (paardenbloem, rozenbottel, munt, brandnetel enz.) die ze meestal ook erg kunnen waarderen.

En tja, als ze te veel voer krijgen (teveel biks), laten ze hun hooi staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een groot voordeel aan Jimi(het rammetje) Ik heb ze net voor de 2e keer vandaag vers hooi gegeven. Hij vind het namelijk wel erg lekker en duikt er compleet in om te gaan eten. Hij staat er bij te springen e.d. Ik denk dat zijn enthousiasme mijn voedstertje ook nieuwsgierig maakt. Ze zit nu rustig aan af en toe ook wat hooi mee te eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rammen hebben ook tepel......s

Maar als ik even mag inbreken in dit toppic

De ram rijd dus duidelijk al op de voedster....wel eens aan stress gedacht.

Daar naast hebben rammen en voedsters een soort smeer ophooping naast hun geslacht denk maar aan harde kaas.

Dat klopt hoopt zich op in de huid plooi.

Ik snap niet dat jullie de ongeholpen ram bij de voedster laten?

Met kans op een nestje nu!

Jullie spelen rus roulette.......heel onverstandig.

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet helemaal waar uit opgemaakt word dat de ram de voedster berijd. De ram toont juist totaal geen intresse in de voedster en ik en mijn vriendin hebben ze nog nooit bezig gezien. Dit terwijl we het hele weekend thuis zijn geweest. De ram is zo ongeloofelijk klein dat hij dit echt nog niet voor elkaar gaat krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe oud is het rammetje nu dan? Als ie pas acht weken is (dan ben je héél fout bezig geweest!! Maar dat terzijde) kan ie haar toch niet bevruchten..

Maar aan de andere kant, als stress de oorzaak van de plakpoep is is het misschien sowieso beter ze uitelkaar te halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ram moet er toch bij weg......en weet je zeker 100 procent zeker dat hij geen 3 maanden is....Je zegt zelf dat hij sproeid dat doen ze als ze geslachts drift krijgen.....

Of dacht je met 3 maanden vis ik de ram er uit en laat hem helpen?Mits zijn ballen zijn ingedaald kans heel klein als ie zo klein is.( en dekken kan ie als de beste dan.....zonder dat jij het ziet.)

Soms snap ik mensen werkelijk niet waar hun verstand zit......:whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet helemaal waar uit opgemaakt word dat de ram de voedster berijd. De ram toont juist totaal geen intresse in de voedster en ik en mijn vriendin hebben ze nog nooit bezig gezien. Dit terwijl we het hele weekend thuis zijn geweest. De ram is zo ongeloofelijk klein dat hij dit echt nog niet voor elkaar gaat krijgen.

Zo naief en niet doorgedacht info opgezochte opmerking........:mdr:

Moeten we inlijsten:whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Bunny Ranch Chanty zegt is inderdaad waar, echter moet ik zeggen dat het soms wel een beetje op een (onbedoeld?) vervelende manier gezegd wordt.

Ik wil niet zeggen dat het slim is om zo'n jonge ram al te koppelen want dat is het echt niet, maar ik denk dat dat nu wel duidelijk is en dat het beter is om gewoon goed advies te geven want daarvoor komen mensen ook naar de BB site.

Ik heb er ook al heel veel geleerd en weet nu dingen die ik echt niet wist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet helemaal waar uit opgemaakt word dat de ram de voedster berijd. De ram toont juist totaal geen intresse in de voedster en ik en mijn vriendin hebben ze nog nooit bezig gezien. Dit terwijl we het hele weekend thuis zijn geweest. De ram is zo ongeloofelijk klein dat hij dit echt nog niet voor elkaar gaat krijgen.

Ik denk dat we er van uit gaan dat jouw rammetje rijdt want je hebt zelf gezegd dat je voedstertje haar rug nat was .........

Rammen hebben 100 % zeker tepels net zoals ons mannen trouwens zijn ze alleen veel kleiner.

Haal nu aub. die puber bij je voedstertjes weg tot hij gecastreerd is want ik snap niet waarom de voedstertjes zoveel stress moeten hebben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 10 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .