Ga naar inhoud

Witlof?


stampertje2009

Aanbevolen berichten

Die van mij krijgt altijd een halve witlof per dag.

Ik snij een stronk altijd door de helft en dan in kleine stukjes (vanwege het feit dat hij geen boventanden heeft) en de andere helft is voor de volgende dag.

Die van mij heeft nog nooit problemen gehad.. Volgens mij kan het dus gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef mijn konijn wel eens een hele witlof. Vooral als hij wat langer alleen zit. Dan heeft hij wat te knagen.

Gister heb ik een draad door de witlof heen geboord en hem (met de stronk omhoog) in zijn hok gehangen. Een soort witlofhooibal dus! Gerrit vond het geweldig en bij mijn thuiskomst hing alleen het draadje ernog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier snijd ik ook gewoon te totale witlof in stukken. Als ik lui ben en geen andere groente meer in huis heb dan krijgen ze ook vaker een hele of doormiddengesneden witlof. Maar vooral Sjan en Petran eten dan niet alles op. Als ik het kleiner snij wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef mijn konijn wel eens een hele witlof. Vooral als hij wat langer alleen zit. Dan heeft hij wat te knagen.

Gister heb ik een draad door de witlof heen geboord en hem (met de stronk omhoog) in zijn hok gehangen. Een soort witlofhooibal dus! Gerrit vond het geweldig en bij mijn thuiskomst hing alleen het draadje ernog!

heej wat een gaaf idee zeg

maar wat voor draadje gebruik je dan eigenlijk

daar ben ik even nieuwsgierig naar

liefs ilonka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een wat dikker ijzerdraadje gevonden hier in huis waar geen plastic omheen zat.

Met een schaar een gat in de witlof geboord (schaar open klappen en maar 1 mes gebruiken en dan een kruis maken) en toen het ijzerdraad erdoorheen.

En vervolgens het ijzerdraad aan de bovenkant van de kooi opgebonden.

Maar denk dat het met een stuk sizaltouw ook wel zal gaan. En dat mogen ze evt ook opeten geloof k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .