Ga naar inhoud

eindelijk nieuwe hooiruif !!!


vinnie

Aanbevolen berichten

Fred wil niet uit een ruifje eten. -.-' alleen uit zijn bak, maar wat er naast valt eet hij ook niet op. Als de nacht bijna voorbij is en de gedroogde kruiden meestal dus op, begint hij wel aan het hooi in zijn balletje maar niet van harte.. Terwijl hij uit zijn andere balletje héél fanatiek eet (daar zit haver met kruiden in).

Rotkonijn :P zo'n ruifje is veeel makkelijker (voor mij) om even snel bij te vullen enzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je even waarschuwen, een van mijn konijnen heeft vast gezeten in zo'n hooiruif. Ze zat met haar kopje in die grote opening aan de zijkant vast. Hier zat de ruif ook deels vast aan het hok, waardoor ze in een ongelukkige positie lag te spartelen.

Dit is het topic wat ik er toen over gemaakt had.

http://www.bunnybunch.nl/community/huisvesting/28146-ongeluk-de-hooiruif-nieuwe-ruif-gezocht.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb er ook een gehad een plastice

1. ze aten er niet uit

2. ze gooide 'm eraf

niet echt passend bij mijn konijnen dus! Hopelijk hebben jou konijnen er wel wat voor over om er uit te eten en hem er niet af te gooien! Ik doe het weer op de ouderwetse manier (gewoon plukjes hooi in het hok neerleggen) Suc6!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te veel hooi bestaat niet.

Wat ik trouwens ook nog een nadeel vond van deze ruif is dat ze hier heel veel hooi verspilden. Er viel zoveel op de grond wat ze niet meer aten en bij het ruifje wat ik nu heb en de hooibal is het veel minder. Wat ze echt opeten is hetzelfde gebleven, maar ik hoef minder weg te gooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een grote hooibal voor Fred gekocht.. Er hingen drie in zijn hokje, twee voor hooi en eentje voor haver.. Nu kan één balletje weer terug naar Indy en eentje in de kast.. :P Maar had 'm alleen in het krantje gezien, m'n moeder heeft 'm gekocht.. Viel nogal groot uit :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .