Ga naar inhoud

Dosering gemengd voer.


Jsmn

Aanbevolen berichten

Je kan beter minder dan 20 gram/kg geven, omdat je van SS natuurlijk minder geeft. Hoe heb je het gemengd, half-half? Dan zou ik 15 gram/kg geven (10 gram oud voer en 5 gram SS). Als je het in een andere verhouding gemengd hebt, is het lastig uit te rekenen. Ik zelf heb het meer op gevoel gedaan, had het ook niet in een handige verhouding gemengd, dus was iets tussen de 10 en 20 gram/kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gaf mijn gewone biks en de SS los van elkaar.. 'sOchtends 15 gram gewoon, 's middags 15 gram SS.. Voor 1500 gram niet hooi etend konijn. Als je het door elkaar gooit zouden ze selectief kunnen gaan eten (al doen ze dat meestal niet als je 'zo weinig' geeft) en is het moeilijk bij te houden hoeveel je precies geeft/moet geven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan beter minder dan 20 gram/kg geven, omdat je van SS natuurlijk minder geeft. Hoe heb je het gemengd, half-half? Dan zou ik 15 gram/kg geven (10 gram oud voer en 5 gram SS). Als je het in een andere verhouding gemengd hebt, is het lastig uit te rekenen. Ik zelf heb het meer op gevoel gedaan, had het ook niet in een handige verhouding gemengd, dus was iets tussen de 10 en 20 gram/kg.

Er zit meer normale biks in dan SS. niet precies halfhalf dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Even een hoog schopje... Want ik heb hier nog geen antwoord op :P Geef momenteel 15 kg hope farms supertrio met wat SS erdoorheen gemengd (niet veel, denk een 3 kg zak ofzo). Dus welke dosering?? Ik doe nu 20 gram per kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .