Ga naar inhoud

Ondervoed


Sascha

Aanbevolen berichten

Ben ik weer eens met een vraag...

Hoe kan ik zorgen dat Sam aankomt? Door 2 dierenartsen is er gezegt dat ze wel aan de magere kant is. Gebitje is inorde, en ze eet normaal. Ze is wel een aantal keer schijnzwanger geweest begin dit jaar, en word waarschijnlijk dit jaar nog gecastreerd. Graag tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm sowieso na de castratie zal het misschien beter gaan..

Geef haar euhhhmmm..

w8 ff googlen..

nhee geen zin in ..

Ik geef Maggy een redelijk dikke bodem vol van haar bakje.

Dan krijgt ze in de ren een wortel gelegd,en heeft ze hooi.

soms vul ik haar bakje stieken een heelklein beetje bij.

en basilicum krijgt ze ook vaak..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja als je niet meer wilt voeren dan houdt het snel op. Als je groenvoer geeft kun je proberen voor de dikmakertjes te gaan: wortels, appels, druiven, etc.

Maar ja, of dat nu zo'n goede methode is?

Beter iets te mager dan te dik. Je moet alleen wel opletten dat ze het dan niet koud heeft als ze buiten staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja als je niet meer wilt voeren dan houdt het snel op. Als je groenvoer geeft kun je proberen voor de dikmakertjes te gaan: wortels, appels, druiven, etc.

Maar ja, of dat nu zo'n goede methode is?

Beter iets te mager dan te dik. Je moet alleen wel opletten dat ze het dan niet koud heeft als ze buiten staat.

Het is niet dat ik niet meer wil voeren, maar ze krijgen er dus plakpoep van. Daar zitten juist belangrijke vitamines in enz..

Wortel krijgen ze eerlijkgezegt al behoorlijk vaak. Ik zal eens informeren. Kan je panacur zonder consult meekrijgen? Tis echt een dun wiefke ja.. Alleen maar botjes!

En keutels zien er gewoon mooi uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe die er dan maar bij Lianne! :)

Ik zal binnenkort (ik denk wel dat het de kerstvakantie word.. dan heb ik namelijk 2 weken alle tijd om het rustig te geven) even de panacur halen. Bedankt Loes!

Brinta met water bevat helaas helemaal niks.. Dus ik denk niet dat het veel nut heeft aangezien konijnen geen koffiemelk of gewone melk mogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brinta met water bevat helaas helemaal niks.. QUOTE]

Brinta is een graanproduct en granen bevatten veel koolhydraten en ik heb er zelf een keer een konijntje mee bijgevoed ide echt te mager was en die bijna niks at. Die tip heb ik ooit op de konijnengroep gelezen, daar zitten hele ervaren konijneneigenaren met een brede horizon. Bij moppie heeft het in elk geval heel erg goed geholpen en daar was ik erg blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .