Ga naar inhoud

Limiet aan hoeveelheid Hooi?


Mexflex

Aanbevolen berichten

Misschien een hele domme vraag :$, maar kan een konijn ook teveel hooi eten?

Sinds ik kruidenhooi geef eet mijn konijn de hele dag door hooi. Normaal hooi eet hij helemaal niet en tot 3 dagen geleden kreeg ik dus met moeite wat hooi naar binnen. Nu eet hij echt veel hooi, ik zie hem alleen maar eten :)

Naast hooi krijgt hij in de ochtend wat biks en in de avond nog wat groenvoer. Als ik hem eten geef dan lijkt het net alsof hij 3 dagen niet gegeten heeft. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar, ik ben al lang blij dat hij het nu wel eet. Ik heb zo bal met een belletje eraan waar je hooi in kan doen en die vind hij heel leuk.

Ook een bloempotje die op zijn kant ligt in het hok, met hooi erin. Hij verdwijnt er bijna in als hij aan het eten is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjonge ik ben jaloers....... Te veel hooi zullen ze hier niet gauw eten! :P

En dat belletje zou ik inderdaad weghalen, heb het al veel vaker gehoord en gelezen kan je alleen niet vertellen hoe ze precies vast kunnen zitten, maar ja, die konijnen wringen zich soms in bochten..... Daar sta je nog eens van te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier eten ze nu ooeens ook zoveel hooi!!

het is niet aan te slepen,

Vooral het hooi met zonnebloemen is hier favoriet.

Ik had het gisteren gemend met pepermunthooi. Nou dat lag er vanmorgen dus nog.

Ik geef ze zo'n 3x per dag hooi, maar dat is dus niet te veel.

Ik heb precies hetzelfde,

normaal at mijn konijn met moeite hooi,

en nu als ik het erin leg word het meteen opgegeten!:mdr::he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .