Ga naar inhoud

waar krijg je ss goedkoop?


bikkel

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds gisteren over aan het gaan van hope farms supertrio naar ss....ik heb nu een 1,5 kg zak gekocht bij pets place XL Heerlen!

Eerst even kijken of ze het eten maar dat was vanmorgen geen probleem haha bakje was leeg!

Maar bij de pets place verkopen ze ook de 10 kg voor 46 euro! Is dit een goede prijs? En zo niet waar krijg je de ss goedkoper?

Ik vond het wel een goede zet van pets place XL Heerlen dat alle dieren daar nu op ss zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eens rond vragen bij de kort bij liggende dierenwinkels... zoals animalplanet bij tuinboulevard in Geleen, eens kijken wat het daar kost...?

Ik voer zelf de hope farms en die is bij mij plaatselijk dierenwinkelzaakje gewoon spot goedkoop ten opzichte van andere zaken (15 kilo voor 14 euro)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed heb koopt Kelly haar zakken aan maar 32 euro.

Ik dacht dat jullie bij elkaar in de buurt woonden, dus mss kan je haar eens vragen waar zij ze haalt.

Spijtig genoeg is die 46 euro wel normaal... Je kan hier in BE zelfs geen 10 kilo zakken vinden onder de 50 euro...en het gaat makkelijk tot bijna 60 euro voor een zak.

Als je echt goedkoop wilt zijn, is het nog een optie om het te bestellen bij de hay experts... Daar kost een zak £18.99. De verzendkosten zijn tot 30kg £15. Dus als je het met iemand samen doet of 3 zakken besteld, zit je met verzendkosten inbegrepen aan zo'n £23.99 per zak...wat ongeveer 26 euro is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Geleen hoef je niet te kijken. Of je zou moeten vragen of Hornbach ook een grote verpakking kan leveren. Ze hebben bij Hornbach alleen 1.5 kg staan en dat kost net iets onder de 8 euro. En bij de andere is het idd iets van 46 euro.

Mocht je willen bestellen via hay experts dan heb ik wel interesse in 1 zak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

had al op de site gekeken bij cash en carry, maar daar staat ie niet bij.

Dan ga ik daar eens kijken in de winkel zelf, want dat is wel erg goedkoop.

voer jij ook ss manon?? had het maurice ook gevraagd wat voor voer en hij vond ss erg duur en misschien wel overbodig maar dat moest ik zelf verder beslissen. Hij voert Havens geloof ik dus krijg daar eerst een zakje van mee en ben er nu nog niet helemaal over uit wat ik wil gaan voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voer nu hopefarm supertrio gemend met biks van teurlings. SS krijgen ze nu als snoepje. De hopefarm vinden ze niet zo lekker en die biks van teurlings eten ze wel graag maar ik heb gezien dat die biks eigenlijk bedoeld zijn voor de fokkers. Dus om een lang verhaal kort te maken ik wil overstappen op SS.

Ik heb toen ook een zak(je) voer meegekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt goedkoop wilt zijn, is het nog een optie om het te bestellen bij de hay experts... Daar kost een zak £18.99. De verzendkosten zijn tot 30kg £15. Dus als je het met iemand samen doet of 3 zakken besteld, zit je met verzendkosten inbegrepen aan zo'n £23.99 per zak...wat ongeveer 26 euro is.

Oh, die onthou ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sabrina en anderen,

Bij Merakal in Landgraaf haal ik 10 kg SS voor 32,50 euro!! Iedere keer als ik ga verwacht ik dat de prijs wel gestegen zal zijn, maar nee hoor.

Trouwens, je moet wel effe kijken hoe je er komt nu: de Pasweg is afgesloten en je moet behoorlijk omrijden. Het staat met witte bordjes aangegeven.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen er misschien wat linkjes geplaast worden waar ik goedkoop ss kan kopen enzo?

Mocht het hier niet mogen/kunnen kun je het dan met een persoonlijk bericht naar me sturen?

Mochten er nog meer mensen rondom Middelharnis wonen...

Als we nou eens meerdere dingen in een keer bestellen dan betalen we maar 1 keer verzendkosten en hebben we er allemaal profijt van!

Mocht je dit zien zitten stuur me dan ook even een persoonlijk bericht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .