Ga naar inhoud

Chip?


Laura

Aanbevolen berichten

Mijn moeder had iets gekregen en dat was een soort van Appel chips.

Ze zei dat konijnen dat ook mogen.

Het is voor mensen bedoelt.

Ik heb mijn konijnen er 1 gegeven en ze vonden het ontzettend lekker!

Het is een soort van gedroogde appel of iets.

Ik geef het ze soms en ze zijn er niet ziek van geworden.

Zouden ze het echt wel mogen?

Hieronder de foto's van dit rare iets.

Mijn mobiel maakt niet zo scherpe foto's.

742555019_5_yU51.jpeg

742555329_5_4lce.jpeg

742557425_5_6XgK.jpeg

742558870_5_AjdU.jpeg

Weet iemand het??

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mogen ze inderdaad, die schijfjes gedroogde appel zitten ook door het appelweidehooi en dat vinden ze hier erg lekker! Zolang er verder niets aan is toegevoegd (en dat is zo, zie ik op de verpakking) mogen ze het gewoon hebben hoor. Maar inderdaad met mate, zoals Sacha al schreef, je moet het echt zien als snoepje voor ze. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me moeder kreeg het ergens bij ofzo en ook van die kleine zakjes ze was ergens naar een markt geweest ofzo.

Maar je kan zoiets ook in de winkel kopen zover ik weet.

@ Kiwi, Ja inderdaad ik zag dat erop staan en dus dacht ik dat het wel kon, als er toevoegingen in zat had ik het niet gedaan.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het merk JP farms verkoopt die gedroogde appelchips ook.. zo verkoopt dat merk ook gedroogde wortel chips en gedroogde bananenschijfjes

helaas zijn die bananenschijfjes voor zover ik weet niet gedroogd, maar gefrituurd. Dat staat wel min of meer op de verpakking, namelijk bij ingredienten staat dan olie, soms palm- en soms kokosolie ook. Of honing. Nou ja hoe dan ook, let er altijd maar vooral bij die bananenschijfjes op dat het fruit echt het enige ingredient is, en niet nog olie, suiker, honing, E-nummers etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .