Ga naar inhoud

Danny's stuntpaleis


Sabbie

Aanbevolen berichten

Zijn er leden die bij deze winkel hun SS hebben gekocht in Augustus/September?

Hebben jullie de bestelling inmiddels ontvangen?

Ik heb namelijk 30 augustus besteld en nog steeds niets ontvangen. Er wordt ook niet meer gereageerd op telefoontjes en mailtjes.

Aangezien ik heb besteld na een link op BB, ga ik ervan uit dat er meer leden hun SS hier gekocht hebben?

Ik baal zó dat ik via Ideal betaald heb! :s

Willen de leden die hier ook besteld hebben even reageren? Als jullie ook niets gehad hebben, kunnen we samen actie ondernemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat slecht zeg! Had toen geen grote bestelling SS nodig, maar ben nu erg blij dat ik het niet gedaan heb. Succes allemaal, ik hoop dat jullie zo snel mogelijk krijgen waar jullie voor betaald hebben!

edit:

Levertijd

Vrijwel alle artikelen leveren wij uit voorraad. U heeft uw bestelling dan ook in de regel binnen 2-4 werkdagen al in huis. Is er sprake van een langere levertijd, dan is dit in de shop bij het artikel vermeld. Bovendien nemen wij daarover altijd even contact met u op.

aangepast door busylizzzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat Tanmasja er wel goede ervaringen mee had, zij gaf mij voor ze de link hier op het forum plaatste de tip al eens. Ook ik had toen gelukkig geen SS nodig (ik had toen net een zak van 10 kilo van Tanmasja overgenomen). Wellicht is Danny overdonderd door het grote aantal bestellingen? Maar dan nog kan hij op zijn minst de mensen die besteld en betaald hebben even informeren dat het wat langer duurt voor ze hun producten krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht is Danny overdonderd door het grote aantal bestellingen? Maar dan nog kan hij op zijn minst de mensen die besteld en betaald hebben even informeren dat het wat langer duurt voor ze hun producten krijgen.

:yes: Idd, het niet beantwoorden van telefoontjes en emailtjes vind ik nogal onbeleefd. Hij geeft namelijk zelf aan op zijn site dat hij contact opneemt als het wat langer duurt. Succes dames! Bundel die krachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb betaald met iDEAL maar heb de bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de webwinkelier. Deze is verantwoordelijk voor de afhandeling van de bestelling. Komt u er niet uit met de webwinkelier, ga dan naar thuiswinkel.org. Hier vindt u meer informatie over u dit kunt oplossen.

Dit kan dus wel. Maar wacht dan liever nog even af, voordat ik een klacht tegen hem indien... Misschien is er wel iets vervelends gebeurd bij hem, privé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb betaald met iDEAL maar heb de bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de webwinkelier. Deze is verantwoordelijk voor de afhandeling van de bestelling. Komt u er niet uit met de webwinkelier, ga dan naar thuiswinkel.org. Hier vindt u meer informatie over u dit kunt oplossen.

Dit kan dus wel. Maar wacht dan liever nog even af, voordat ik een klacht tegen hem indien... Misschien is er wel iets vervelends gebeurd bij hem, privé.

je bent te goed van vertrouwen hoor!

mijn tante heb ook een eigen zaak en toen haar 2lingzus overleed(mijn mooeder) toen moest ze 63 klanten afbellen op 1 dag!!!

dit heeft ze gedaan gedeeltelijk thuis en gedeeltelijk onderweg na mama.

nou als je zus op 47 jarige leeftijd onverw8 overlijd vind ik toch opok erg zat.

en als je een zaak heb moet je daar eigenlijk gewoon rekening mee houden vind ik!

ook al heb je nare omstandigheden.

dan maar in de nacht ook doorwerken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm even gezocht op internet... kan inderdaad niet...

slecht zeg!!!

Maar het is wel een kwestie van oplichting omdat hij zijn afspraak niet nakomt toch?

En voor oplichting kan je aangifte doen toch?

het is geen oplichting. voor oplichting moet er sprake zijn van opzet, dus dat het ook het vooropgezette plan van deze Danny was om mensen te laten betalen voor niets. Dat kun je op dit moment nog niet aantonen, dus kun je nog geen aangifte doen. Op dit moment is het gewoon in gebreke blijven, en daarvoor kun je alleen een civielrechterlijke procedure starten, dus een vordering via de rechtbank. Dat kost heel veel geld, en van een kale kip kun je niet plukken, dus dat is zeker af te raden als het om een relatief klein bedrag gaat. En ik begrijp dat het voor ieder persoonlijk natuurlijk best een bedrag is, maar voor het grote plaatje zeg maar is het een klein bedrag.

ik zou echt proberen om het via thuiswinkel.org te doen, kijken hoe ver je dan komt, en ondertussen met regelmaat die danny een mail sturen, waarin je vertelt dat je hem in gebreke stelt, en dat je contact opneemt met thuiswinkel.org.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er op tv ook niet zo'n programma die dit soort dingen behandeld? (publieke omroep kassa is wat in mij op komt) julie zouden dit kunnen noemen. Negatieve publiciteit op nationale tv wordtie vast niet blij van.

Alsie het niet aan kan alles optijd te versturen kan hij de tel nog wel beantwoorden. Had bij sabbies vorige berichtjes gelezen dat hij dat eerst wel deed of vergis ik mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .