Ga naar inhoud

Sleutelhanger


blonde_bibi

Aanbevolen berichten

Nee..

Maar bij de meeste dierenwinkels krijg je die ook..

Ik zoek dan altijd op een konijntje dat een beetje op de mijne lijkt,maar nog geen succes ;)

Haha

ik las niet goed.

Dus ik dacht dat er stond:

"Dan heb je je eigen konijntje aan je sleutelhanger"

Ja dat wou ik eerst type. ik dacht: nee nee nee zo bedoel ik het ook weer niet haha:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een bruine bij m'n SS zitten.. Met Karina geruilt voor een grijze, en toen heb ik van Aapje nog een zwarte gekregen! :party: ik heb er dus twee :P

Maar je bent wel laat, deze actie allang weer afgelopen haha. (Je kunt nog wel zakken krijgen met sleutelhangers, maar er zijn intussen alweer 'nieuwere' zakken zonder..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een bruine bij m'n SS zitten.. Met Karina geruilt voor een grijze, en toen heb ik van Aapje nog een zwarte gekregen! :party: ik heb er dus twee :P

Maar je bent wel laat, deze actie allang weer afgelopen haha. (Je kunt nog wel zakken krijgen met sleutelhangers, maar er zijn intussen alweer 'nieuwere' zakken zonder..)

Kep 6 bruine en 1 zwarte. me nijnen hebben er ook allebei 1 (zonder ook inderdaad die loshangende dingen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een bruine bij m'n SS zitten.. Met Karina geruilt voor een grijze, en toen heb ik van Aapje nog een zwarte gekregen! :party: ik heb er dus twee :P

Maar je bent wel laat, deze actie allang weer afgelopen haha. (Je kunt nog wel zakken krijgen met sleutelhangers, maar er zijn intussen alweer 'nieuwere' zakken zonder..)

me ouders hebbe 2 zakken gekocht, daar zaten ze nogwel in. ik moet er nog 1 hebben want ik heb bruin en zwart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .