Ga naar inhoud

Rozijntjes?


FlappieLover

Aanbevolen berichten

pindakaas? volgens mij is dat echt heel slecht hoor. daar zit veel suiker is, en vet, en zout en als het normale pindakaas is ook allerlei kleur-, geur- en smaakstoffen, en dan heb ik het nog niet eens over conserveringsmiddelen.

waarom zou je ze dat geven? het voegt toch niks toe, voor jou niet en voor je nijnen niet.

ja ze vinden het lekker, dat zal wel, maar ze vinden rozijntjes toch wel lekker, en waarom dan iets er nog opsmeren dat echt heel ongezond is?

ik wil je niet aanvallen ofzo, maar ik begrijp het gewoon niet goed dat je ze iets wilt geven wat volgens mij overduidelijk erg ongezond is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pindakaas? volgens mij is dat echt heel slecht hoor. daar zit veel suiker is, en vet, en zout en als het normale pindakaas is ook allerlei kleur-, geur- en smaakstoffen, en dan heb ik het nog niet eens over conserveringsmiddelen.

waarom zou je ze dat geven? het voegt toch niks toe, voor jou niet en voor je nijnen niet.

ja ze vinden het lekker, dat zal wel, maar ze vinden rozijntjes toch wel lekker, en waarom dan iets er nog opsmeren dat echt heel ongezond is?

ik wil je niet aanvallen ofzo, maar ik begrijp het gewoon niet goed dat je ze iets wilt geven wat volgens mij overduidelijk erg ongezond is.

Is die reaktie voor mij bedoeld? Ik smeer er geen pindakaas op. Of begrijp ik het even niet goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier snoepen ze gedroogde cranberries. Als ik ze zelf heb gegeten en zij nog niet, kan ik gegarandeerd een bijtje in mijn vingers verwachten omdat dat natuurlijk heel sterk ruikt! Vooral Poo wordt helemaal gek als hij het ruikt.

oh, mag dat ook? moet ik eens proberen! ik vind ze zelf ook heel erg lekker :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .