Ga naar inhoud

nagels knippen


Keecee

Aanbevolen berichten

Dat hangt er vanaf hoe snel de nagels groeien + op welke ondergrond jouw konijnen leven. Dus daar is niet echt 1 antwoord op te geven. :P

Je zult het dus gewoon in de gaten moeten houden! Mijn konijnen leven binnen, maar ik hoef niet echt vaak hun nagels te knippen. Bij konijnen die buiten leven, hoef je soms zelfs helemaal niet de nagels te knippen, omdat het vanzelf al genoeg afslijt. Als de nagels voorbij hun haar komen (uhm, is het duidelijk wat ik bedoel?), dan zijn de nagels te lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef de nagels van mijn konijnen nooit te knippen.. Ligt eraan hoe snel ze groeien en op wat voor ondergrond je konijnen leven. Mijn konijnen wonen op stenen en mogen bijna dagelijks loslopen in de tuin waar ze kunnen graven, daar slijten hun nageltjes genoeg van. (Thank God..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nijnen leven binnen en krijgen ongeveer om de drie maanden hun nagels geknipt door de DA. Zelf kan ik dat niet doen omdat mijn nijnen zich niet laten pakken, laat staan pootjes vasthouden, dus nagels knippen zou hier een regelrechte ramp zijn. De DA doet het goed, en het is veilig. Kost wel wat, maar wat maakt dat uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het me wel zou lukken de nageltjes te knippen.. Maar het is dus niet nodig.. Maar inderdaad, als je konijnen zich niet eens laten pakken kun je veel beter een beetje geld uitgeven, gebeurt het tenminste helemaal goed. Ik bedoel, als ik er naast zou knippen en het begon te bloeden als een gek (en dat doet het volgens mij echt wel) dan zou ik al helemaaal in paniek naar de DA haasten, kost het me alsnog geld.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .