Ga naar inhoud

help t gaat niet goed met daantje


kmimmie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

misschien een beetje flauw hoor, maar hoe kan het nu dat je gisteravond 22:30 uur zo'n bericht typt terwijl daantje er zooo slecht uit ziet!!! je had de hele zaterdag op zoek gekund naar een betere da... ik hoop echt dat daantje het redt.. sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

daantje ligt nu relaxt en hij heeft wat brokjes gegeten en witlof en een stukje wortel en heeft ook wat gedronken, wil vandaag wel naar een dierenarts maar zit weer met een volgend probleem dat is dat mijn vriend de hele dag weg is en die heeft zijn pinpasje bij dus ik kan de da niet betalen :( ik weet dat t heel sneu is voor daantje doe ook mijn best en hem zo goed mogelijk verwennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

daantje ligt nu relaxt en hij heeft wat brokjes gegeten en witlof en een stukje wortel en heeft ook wat gedronken, wil vandaag wel naar een dierenarts maar zit weer met een volgend probleem dat is dat mijn vriend de hele dag weg is en die heeft zijn pinpasje bij dus ik kan de da niet betalen :( ik weet dat t heel sneu is voor daantje doe ook mijn best en hem zo goed mogelijk verwennen

Misschien dat als je dat uitlegt aan de DA dat je morgen kan komen betalen.Daantje moet echt pijnstilling hebben in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daantje ligt nu relaxt en hij heeft wat brokjes gegeten en witlof en een stukje wortel en heeft ook wat gedronken, wil vandaag wel naar een dierenarts maar zit weer met een volgend probleem dat is dat mijn vriend de hele dag weg is en die heeft zijn pinpasje bij dus ik kan de da niet betalen :( ik weet dat t heel sneu is voor daantje doe ook mijn best en hem zo goed mogelijk verwennen

Daar kun je het vast wel over eens worden met de DA!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je geld van Carino lenen, dat je het vanavond als je vriend terug is gelijk overmaakt aan haar via internetbankieren?

Ik moet wel even zeggen dat als ik in jou situatie had gezeten dat ik allang bij een DA was geweest met het konijn. Dan maar iets verder rijden voor een goede DA en dan maar een oplossing zoeken voor het geld maar het konijn heeft nu gewoon hulp nodig. In ieder geval pijnstilling en ab! Het kan best goed gaan tot morgen, maar je neemt een groot risico dat het fout afloopt en daarnaast heeft Daantje onnodig pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met je eens Petra, ik was ook allang naar de DA gegaan.. maar in haar situatie zou ik het ook erg moeilijk vinden om laat op de avond nog mensen wakker te gaan bellen omdat je geen vervoer hebt. Maar aangezien het nu nog vroeg is zou ik toch wel een familielid of vriend/vriendin opbellen om je te brengen en het geld van iemand lenen, want langer dan vandaag moet je niet wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met je eens Petra, ik was ook allang naar de DA gegaan.. maar in haar situatie zou ik het ook erg moeilijk vinden om laat op de avond nog mensen wakker te gaan bellen omdat je geen vervoer hebt. Maar aangezien het nu nog vroeg is zou ik toch wel een familielid of vriend/vriendin opbellen om je te brengen en het geld van iemand lenen, want langer dan vandaag moet je niet wachten.

Dat van gisteravond kon ik nog een wel begrijpen ja, zeker ook met die hufter van een spoed da die zo reageerde :grrrrrr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .