Ga naar inhoud

voer mengen


nijntjemarlot

Aanbevolen berichten

Ik meng zelf nu nog SS met eeeeeh.. Kona Corn? Maar het bevalt me eigenlijk niet, ik ga dan ook over op alleen SS zodra de bak met gewone biks leeg is. (En Indy dan SS Mature erbij..)

Maar opzich is het wel een goede oplossing hoor, het scheelt wel een hoop. Moet je inderdaad nog even kijken welke biks, Kona Corn raad ik in elk geval niet aan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen, als ze die lekkerder vinden. Daar was ik in elk geval wel bang voor, dus ik geef de gewone biks 's ochtends, die vinden ze nl. het minst lekker maar ze hebben 's ochtends wel meer honger.. Dan tussen de middag krijgen ze de SS.

Het is sowieso makkelijker om het in twee keer te geven, tenminste, als je SS en gewone biks hebt, want van SS mogen ze geen 25 gram. Als je het gewoon doorelkaar gegooit hebt kun je, lijkt mij, nooit precies weten hoeveel SS en hoeveel biks je geeft. Met HF heb je dat probleem natuurlijk minder, maar alsnog..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou dan ook gewoon wachten tot het bakje leeg is... als ze de bikjes niet zo lekker vinden gaan ze eerst de lekkere wel eten en uiteindelijk eten ze alles wel op... ik mengde eerst ss en hopefarms en zo werkte 't bij mij in elk geval wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Marlot... Wat voor zakken koop je? Want HF hoeft helemaal niet duur te zijn... ALs je een 15 kg zak koopt betaal je maar €14,- ofzo... (ipv van de ruim 6 euro per 3 kilo)

ja het is ook niet duur maar ik dacht als ik op het biks bespaar hou ik geld over voor het potje,

ik betaal nu 15 euro inderdaad

is ook niet duur ik weet het maar het is maar een optie..

maar denk niet dat ik het ga doen ik ga ze denk minder geven en meer groenten en hooi geven.

dat is namelijk het goedkoopste hier.

groente is zelfs gratis :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .