Ga naar inhoud

Mickey eet geen groen


Joycie86

Aanbevolen berichten

daar ben ik het wel mee eens hoor. Soms hapt je nijn in een stukje voer als je het zachtjes tegen z'n bekje aanduwt. Vaak happen ze dan uit nijdigheid eventjes, en als ze het dan proever gaan ze het eten. maar ja, je moet natuurlijk wel heel zachtjes doen, das logisch. maar een beetje plagen met groenvoer helpt soms echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plagen met groenvoer vind ik nog weer wat anders dan het er gewoon in duwen, ik snap dat Snowy&Witje het ook niet zo bedoelde, maar zo stond het er wel.. :P

Overigens kun je zijn tanden wel bekeken hebben, maar zijn kiezen lijkt me lastig. Dat kan een dierenarts alleen met een ??? (ik heb geweten hoe het heet) en soms zelfs alleen onder narcose. Maar ik moet zeggen dat mijn konijn met haakjes alleen nog maar groente at en juist geen biks. Wil niet zeggen dat dat voor jouw konijn ook zo geldt, maar toch..

Plagen met groenvoer helpt inderdaad wel soms, tenminste, hier als ze niet willen eten omdat ze niet lekker zijn, dus je kunt het in elk geval proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .