Ga naar inhoud

Bearke onder het mes


Saf

Aanbevolen berichten

Dat hoop ik eigenlijk wel. Weet niet precies hoe lang het duurt voordat die pijnstilling erin hakt. Over een paar uurtjes moet hij wel ingewerkt zijn proberen we het dan weer.

Ik zal dadelijk weer eens gaan kijken anders ga ik pas laat slapen. Mijn vrouw heeft morgen late dienst als zij vroeger opstaat en dan 's morgen checked slaap ik dan en check in 's middags weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat hoop ik eigenlijk wel. Weet niet precies hoe lang het duurt voordat die pijnstilling erin hakt. Over een paar uurtjes moet hij wel ingewerkt zijn proberen we het dan weer.

Ik zal dadelijk weer eens gaan kijken anders ga ik pas laat slapen. Mijn vrouw heeft morgen late dienst als zij vroeger opstaat en dan 's morgen checked slaap ik dan en check in 's middags weer.

volgens mij gaat die met ong 15 tot 20 minuten werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is snel zal zo dadelijk meteen kijken wat ze doet. Heb Petran in zijn eigen hok gezet, zodat ik goed kan zien of bearke iets gegeten heeft en of ze keuteld. Ze heeft nu 5 witlofblaadjes, 5 peterselie stengels en 20 SS staafjes in haar kooi.

Hooi thee en water. Hooi heeft ze al wat van gedronken toen ik het op ee nschaaltje deed likte ze het op.

Wat kan ze toch verdrietig kijken word er zelf helemaal down van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mooi opgelost inderdaad.

Van de pijnstilling merken ze hier vaak vrij snel wat.

Mij viel het ook op dat Binky 's avonds na de operatie tandknarstte.

Dan vraag ik mij toch af of die injecties dan altijd wel voldoende zijn.

Ach, iniedergeval. Het zal je meissie helpen als ze dus wel last heeft. Het viel mij trouwens op bij beide dames die hier gecastreerd zijn, dat als ze beginnen met peterselie te eten bijvoorbeeld, dat dat ook voornamelijk is wat ze de dagen erop graag aan nemen.

Bij Nijntje was dat peterselie en bij Binky wortelloof. Klinkt vreemd maar dat viel hier duidelijk op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die injectie zijn volgens mij maar iets van 12 uur, ze is vanmorgen geholpen dus zou dan idd rond deze tijd uitgewerkt zijn al ietsjes eerder. Vond het al vreemd dat ik pas morgenvroeg moest geven.

Vind het wel goed, weet zelf wel wanneer mijn meissie echt pijn heeft. Ze is er nu wat beterder aan. Ze piept en knarsetand niet meer als ik haar aanraak.

Een nieuwe ronde proberen te laten eten. Tot straks.

En bedankt voor het late night advies.

Tempratuur van haar heb ik gevoel met de hand gevoelt ze lijkt niet afgekoeld. De oren voelen nog hetzelfde aan. Ik heb geen kruik bij haar liggen, ze is zojuist zelf van haar handoek af op het stukje zonder bedekking gaan liggen. Maar dat hoefd niets te zeggen, ze kan zich (begrijpelijk) niet echt een houding geven lijkt het.

aangepast door Saf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat het best warm is momenteel en je dus niet zou verwachten dat ze het koud hebben kan een warme fles in een doek of een kruik wel een stuk helpen voor haar.

Ik heb aan allle 4 de konijnen hun oren gevoeld vorige week maandag en van iedereen waren ze warm behalve van mijn gecastreerde voedster Binky. Vervolgens heeft ze de hele nacht tegen de kruik aangelegen hier.

Dat van geen houding weten te vinden komt me bekend voor. Dat is een sneu gezicht inderdaad.

Heb je de snee gezien op haar buik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een klein cola flesje of een grote gevuld met heet water werkt ook goed, mocht je geen kruik hebben.

De reden dat ik vraag naar de snee is omdat deze bij mijn twee voedsters behoorlijk verschilde. van Nijntje was deze echt wel 10 cm terwijl bij Binky maar een cm of 4/5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis al lang geleden dat ik gekeken heb toen was ze net thuis. Wat ik zo kon zien is deze ook wel een centimeten of 7 schat ik zo.

Fles warm water heb ik gemaakt ze ging aan de andere kant van het hok liggen maar ik laat hem even liggen. Ze heeft wat witlof gegeten en wat SS papje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vannacht om 3 uur nog even geknoefeld met haar e nen haar een spuitje SSpapje laten eten. Vanmorgen wat het groenvoer allemaal op, heb er net weer nieuw ingelegt. Ze doet het goed maar ze eet liever als er niemand is. Ze houd zich groot en sterk voor de rest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft nu ook wat ss brokjesw gebrobeerd, gekeuteld en geplast en de nieuwe witlof word ook alweer geprobeerd. Ze is wel knorrig maar he daar heeft ze ook alle reden toe.

Ben blij dat ze het zogoed doet, tis toch erg spannend en zenuwslopend om je konijn in deze toestand te zien zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt erg goed en is ook erg goed bezig. Ze is ook iets levendiger dan gisteren. Grappig eigenlijk dat als iemand anders zo'n verhaal schrijft je zelf ook zoiets hebt van "nou dat gaat helemaal de goede kant op" terwijl wanneer het je eigen nijn is die zo zielig in haar hokje zit je, je toch meer zorgen maakt dan eigenlijk zou hoeven.

Mijn kleine dappere meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in zo'n geval is het ook net of het je kinderen zijn he. heb een paar weken terug ook jankend met gijsje in mn armen gestaan toen hij zo'n pijn had. vond het zooooo zielig en je voelt je zo machteloos omdat je niks kunt doen.

maar mooi om te lezen dat ze weer wat eet. eenuh... peterselie schijnt eetlust opwekkend te zijn. dus mooi door blijven geven :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt erg goed en is ook erg goed bezig. Ze is ook iets levendiger dan gisteren. Grappig eigenlijk dat als iemand anders zo'n verhaal schrijft je zelf ook zoiets hebt van "nou dat gaat helemaal de goede kant op" terwijl wanneer het je eigen nijn is die zo zielig in haar hokje zit je, je toch meer zorgen maakt dan eigenlijk zou hoeven.

Mijn kleine dappere meid.

:yes: same here !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .