Ga naar inhoud

Bearke onder het mes


Saf

Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb haar of half 4 opgehaald. Viel me op dat haar vriendje ook niet gegeten had. Heb hem even bij zijn vriendennetje gezet en hij at meteen. gelukkig is die zorg weg. Maar wat ziet ons Bearke er zielig uit. Heb al wat ervaring met zieke en zielige konijnen maar krijg tranen in mijn ogen als ik haar zo zie.

Ze heeft een piepklein beetje peterselie gegeten en een heel klein stukje bascillicum. Na hoeveel tijd moet ik de eerste keer dwangvoeding geven als ze niet vanzelf gaat eten.

Och erm, wat hebben we haar toch aangedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou haar lekker blijven pesten vanalles en nog wat.... Houd t maar echt voor haar neus...

Als ze vanavond om tien uur nog niks heeft gegeten zou ik haar voor de nacht toch wel wat gaan geven.

Je zult er vannacht toch wel een aantal keer uit meoten vrees ik....

Wat ga je als dwangvoeding gebruiken?

Voor je het echt met een spuitje gaat toedienen kun je het haar ook altijd nog eerst op een schoteltje aanbieden... Vak likken ze het dan zelf op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft daar nog pijnstilling gekregen moet morgenvroeg begin met carofen (ofzoiets) niet meegekregen had ik thuis nog staan.

Het hok probleem, ik heb een van de twee "ziekenboeg" binnenkooien van zolder gehaald, Dat is haar oude kooi. En die voor haar klaar gemaakt. Ze staat dan op een plek waar we er nog makkelijk zicht op hebben. Petran zit nu bij haar in het hok erbij. Als we straks even weg moeten gaat Petran wel weer in zijn eigen hok.

Ze ziet er echt ongelooflijk zielig uit idd. Ze is wel net even uit de kooi gekomen en heeft een rondje door de kamer gemaakt. Heb haar maar snel terug in haar hok gezet en de sluiting van het deurtje wat stroever gemaakt. Lijkt me nog niet goed veel beweging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al stukje appel (is haar favoriet) voor haar neus gehouden en neergelegt en ook met peterselie plaag ik haar regelmatig.

Hooithee staat nu af te koelen in de keuken. Dwangvoeding heb ik nog SS Recovery staan en SS of SS junior waar ik een papje van kan maken.

Als ik er vannacht een paar keer uitmoet geen probleem al moet ik naast haar kooi slapen geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekeuteld nog niet. Ben er al achter dat ik het ete nvoor haar neus moet leggen en dan mezelf even uit het zicht moet verwijderen. De schat eet elke keer alleen als wij het niet zien. Zorg gewoon dat ik haar vriendje wel in de gaten kan houden zodat ik weet dat hij het niet opeet.

Maar Bearke zit links in de kooi en Petran rechts. En elkaar van ee nafstnadje lief aankijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze eet niet meer dan peterselie en wat bascilicum, toch bijdwangwoeren of tot morgenvroeg wachten.

Tis idd een schattig gezicht die Petran. Mocht net niet meer aan Bearke komen gaat hij zo'n semie aanval doen maf beest. Volgens mij begrijpt hij er niets van dat zijn anders zo drukke dominante vriendinnetje zo rustig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binky van mij had vorige week maandag na haar castratie 's avonds ook enkel wat peterselie en wortelloof gegeten.

Ik heb toen dwangvoer in een spuitje gedaan en dit at zij uit zichzelf op.

Dus heb niet echt ''dwang'' gevoerd.

Misschien kun je dat proberen? Voor de nacht lijkt het me wel belangrijk dat ze wat voedingsstoffen binnen krijgt voor haar herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .