Ga naar inhoud

Jearke


Saf

Aanbevolen berichten

Ik heb er ook veel bewondering voor..

Voor jou omdat je er zo goed mee omgaat en voor Jearke die schijnbaar veel van jou geleerd heeft.

Ik vind het nog steeds vreselijk wat er gebeurt is, Het klinkt misschien raar maar heb er vandaag en gister regelmatig aan gedacht.

Maar nu vooruit kijken inderdaad, dikke knuffel voor de o zo sterke Jearke.

En jullie nogmaals bij het verwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n afdeknet helpt er echt niet tegen. Sorry. Heb het helaas al eens meegemaakt dat een hond op zo'n afdeknet springt er door heen zakt en de konijnen, plet idem met een lag ren van zo'n 70cm hoog. Gelukkig beide keren niet bij mij zelf maar toch.

De ren van de reusjes is 2meter hoog en die van Jearke zou ook zo hoog gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de eigenaren van de hond er zelf ook zo mee zitten maakt de situatie er niet minder triest om, maar het zal waarschijnlijk wel "helpen" met de hele gebeurtenis te verwerken. Het zou verschrikkelijk zijn als er een meedogeloos persoon de eigenaar was geweest en er zijn neus voor zou optrekken. ( helaas bestaan deze mensen )

Wat Petradhd ook al zei, de manier waarop je hiermee omgaat, daar heb ik groot respect voor! Het is makkelijker om boos te zijn om iemand of iets de schuld te geven, dan een situatie te accepteren

Het neemt natuurlijk niet de pijn weg en het gemis, maar zoals ze zeggen, tijd, heelt alle wonden.

Na het lezen van je update over Jearke kwam er een glimlach op mijn gezicht. Wat zul je trots zijn op je dame dat ze zich er zo doorheen gevochten heeft. Ik hoop dat de koppeling goed en voorspoedig zal verlopen, en natuurlijk meer over te lezen hier!

Veel sterkte en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons kleine meisje blijft me gewoon verbazen met haar vechtlust, en doorzettingsvermogen.

Ze zat zonet al door de draad Bearke onze andere hangoor voedster uit te dagen. En ik zag haar alweer op haar favoriete plekje boven op de bak waarin we stro,hooi, voer etc bewaren zitten. Heeft ze toch een sprong van een 50 cm voor moeten maken.

Heb we lhet idee dat ze aandacht van een vriendje mist ze is heel aanhankelijk nu. Ze ook altijd samen geweest .Eerst met haar zusjes (die helaas ook overleden is), Toen met Bearke maar dat ging begin deze lente fout en daarna met haar eigenste vriendje Toën maar ook dat is haar niet gegunt.

Wil echter wachten met haar aan de reusjes proberen te koppelen tot ze weer op volle sterkte is. Maak me een beetje zorgen om haar als kleine hangoor aan twee zo'n kamazeulen van Beesten te koppelen. Ze staat haar mannentje wel maar de reuzen zijn wel 4x zo groot als haar. Zal dan goed in de gaten houden zijn in het begin. Ik geef haar dan ook een huis in de ren waar zij inkan maar de reuzen niet inpassen. Heeft ze altijd een eigen dingetje. Moet daar strakje eens goed over na gaa ndenken.

Eerst maar eens zorgen dat ze weer de oude word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n afdeknet helpt er echt niet tegen. Sorry. Heb het helaas al eens meegemaakt dat een hond op zo'n afdeknet springt er door heen zakt en de konijnen, plet idem met een lag ren van zo'n 70cm hoog. Gelukkig beide keren niet bij mij zelf maar toch.

De ren van de reusjes is 2meter hoog en die van Jearke zou ook zo hoog gaan worden.

het remt toch een beetje. en ze kunnen ze niet direct in de bek pakken. en het scheelt ook voor mijn eigen gemoedsrust ;) ook kunnen eventuele roofvogels worden enigzins tegengehouden. en het konijn zelf kan er niet uitspringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer een update over ons Jearke.

Mijn kleine bruine meissie eet weer vollop. Ze heeft alleen nog last van haar ribben. Heb geen idee hoe lang gebroken ribben nodig hebben om te helen.

Ze zit in een dubbel hok en voorheen sjeesde ze vaak van onderen naar boven maar nu zit ze bijna alleen op de bovenverdieping. Ook haar vaste toiletplek heeft ze van onderen naar boven verplaatst.

Als ze los is in de ren, is ook in al haar bewegingen wat rustiger/beheerster dan ze eerst altijd was. Gewoon rustig aan late nsterken.

Het is zo'n dapper vechtertje bij de DA waren ze erg blij dat ze weer goed at, ze hadden zich daar heel erg veel zorgen gemaakt of ze het zou redden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hond heeft zowel Toën als Jearke in zijn bek gehad. Toën was meteen dood oo kdooor de stress. Jearke heeft het overleeft maar had vier gebroken ribben en heeft 8 dagen bij de DA gezeten voor infuus en dwangvoeding. Ze leek weer helemaal op te krabbelen maar het is toch teveel voor haar geworden.

Dank je wel Dollie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .