Ga naar inhoud

Gewicht.


Jsmn

Aanbevolen berichten

Sinds de dierenarts heeft geconstateerd dat fluffy E.cuncilu heeft valt hij elke dag af, ik kan nu ook zijn ruggengraatje heel goed voelen. Hij valt elke dag weer wat af terwijl ik hem juist wat meer voer geef. Hij krijgt 's ochtends en 's avonds zijn dagelijkse portie biks maar er blijft altijd wat over, het gaat nooit op. daarbij krijgt hij in de ochtend een stukje brood en verdeeld over de dag een boel groenten en wat fruit. Heeft iemand tips hoe hij wat aan kan komen in gewicht? Ik snap dat zijn lichaam veel energie verbruikt om hem te laten herstellen maar hij wordt heel slapjes doordat hij steeds meer afvalt en ik maak me zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je alle vragen beter in één topic houden?

Maar om antwoord te geven op je vraag, ik weet dat Cindy (Bunny Ranch Chanty) verzwakte Fransjes soms erwten geeft, tenminste, dat las ik, maar mocht je zoiets overwegen, overleg het dan eerst met haar, want er moet eerst iets speciaals met de erwten gebeuren voor konijnen ze mogen eten én ik weet niet of het ook in jouw (Fluffie's) geval goed zou zijn.. Je zou haar dus even een PB'tje kunnen sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .