Ga naar inhoud

Prijs SS


coonnijn

Aanbevolen berichten

Ikzelf niet, maar ken wel mensen met.. EN ik woon in de buurt!

Maar wie waren nu die mensen..

edit; O mijn God. Ik ga maar niet zeggen wie, want dan lachen jullie me uit. Hoe kon ik dát vergeten........................... :$

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog niks nodig nu én ik moet eerst een grote bak krijgen om het in te bewaren (maar daar is mijn pappie al mee bezig :love: biecht maar meteen op dat hij ook degene met pasje is, tenminste, met KvK registratie.. :whistle2:) en ook nog beslissen of ik niet SS Mature ga geven..

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi je vader dollie.. lees het net in een ander topic en kwartje is gevallen

ik haal altijd bij zooplus en kost 1,5 kilo 7,99.

ze hebben daar alleen kleine zakjes helaas, grrr!

Oh, en was laatst in Kruiningen (zeeland) en daar was het in de aanbieding voor 6,99 inclusief konijnenknuffelmini ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik al heeeeeeeel vaak geopperd hoor :P heb ook al een keer gemaild met die vraag, als ze meerdere aanvragen krijgen gingen ze er iets mee doen.

dussssssssssss mensen ahhh toe doe me een pleziertje want elke keer naar de winkel voor voer heb ik geen zin in :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zeg wat een verschillen, hier kost 1 1/2 kilo in de winkel 8,99 en 10 kg. 46,99 euro.

Daarom ben ik er laatst ook 3/4 uur voor gaan rijden waar het 11 euro goedkoper was.

En die winkel in Groningen daar moet je dus een pasje voor hebben...

ja is een groothandel en je moet een nummer van de kamer van groothandel hebben om een pasje aan te kunnen vragen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

das dan weer jammer dat nr van de kvk. misschien kan het via de winkel regelen. maar als ik het bestel en op mijn rekening koop krijg ik eind van het jaar ook al een deel terug ;) en nou ik in een jaar tijd al 2 keer met een verstopping bij de DA ben geweest kan 40 euro wel uit ( dat ben ik met 1 keer al wel kwijt. deze week heeft het me al 60 euro gekost :s) op aanraden van de DA ga ik waarschijnlijk ook overstappen. ligt er nog ff aan of hij bij mij mag blijven staan. anders gaat het wel duur worden en zord gijs vierkant :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .