Ga naar inhoud

gele pootjes


emkn

Aanbevolen berichten

Neem aan dat het niet erg is, nooit over nagedacht. Al mijn konijnen hebben wel een beetje gele kleur vacht onder hun pootjes, ze lopen hier buiten dus ze worden nog wel eens vies. Tuurlijk maken ze hun pootjes goed schoon verder, het blijft alleen die kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het zo vies dan dat het gewassen moet worden? Ik zou niet zomaar een konijn gaan wassen! Ze houden zichzelf schoon. Zolang er geen viezigheid aan vast blijft zitten zou ik het niet zelf schoonmaken. Als het gewoon een beetje geel is lijkt het me echt normaal, of al mijn konijnen (7) moeten niet normaal zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik ben overbezorgd dus al had m'n vorig konijntje dit pas na 3 jaar en enkel aan z'n achterpootjes Aude ook aan haar voorpootjes

nu heeft Aude zwart aan haar pootjes en ook een stukje waar vel te zien is het lijkt wel afgeschuurd zal er eens een foto van trekken morgen maar denkt niet dat het erg is ze had dit ook al sinds ik haar heb en Inge (DA) heeft er niets over gezegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoort geen vel te zien onder z'n voetjes hoor.

Kijk, dit op de wc slapende konijn laat even haar voetjes zien, zo zien ze er bij de mijne uit. Toen ze net haar kreeg had ze witte voetjes, totdat ze oud genoeg was om buiten te lopen.

chan-5209-albums-konijntjes-picture12803-slapen-de-wc.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van mijn twee konijnen heeft ook wel eens gelige pootjes in plaats van wit, dat komt hier eigenlijk altijd door urine. Zij graaft het strooisel soms een kant op en gaat dan op het kale plastic plassen, waardoor ze er in zit en haar pootjes verkleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .