Ga naar inhoud

paddestoelen


sennepenneke

Aanbevolen berichten

Ik had dus die zakken hooi van 1 euro gekocht bij zooplus, en in de zak appelhooi zaten paddestoelen!

Van die bruine, maar dat mogen konijnen toch helemaal niet hebben?

Ik had het in de bak gegooid waar de nijnen altijd zitten en Smokey pikte dat er gelijk uit, kon het net op tijd uit zn bekkie halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat appelhooi zitten schijfjes gedroogde appel. Volgens mij ruiken ze meer naar hooi dan naar appel, maar ze zijn er hier dol op. Als je verder niets ziet wat op appel lijkt kun je gewoon die 'paddestoelen' geven, want dan is dat waarschijnlijk de appel die erin hoort. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een kruidenmix met zulke stukken appel erdoor, neem aan dat dat hetzelfde is, maar nu ik er zo over nadenk zou je die dingen zo voor paddestoelen aanzien. Hier ruiken ze ook niet echt naar appel, ik geloof dat het een mix is met o.a. paardenbloem, ruikt ook niet heel sterk trouwens, maar die geur heeft het overgenomen.

Vond ze er trouwens best raar/vies uitzien toen ik ze voor het eerst tegenkwam :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kocht wel eens gedroogde appel voor ze en dat was heel anders van structuur als dit, dus ik twijfelde heel erg.

Wist overigens niet dat het die variant hooi was, ik durfde het al niet meer te geven omdat paddestoelen giftig zijn toch?

Zal het nog wel is goed bekijken hihi

Ik vind ze er overigens ook niet erg fris uitzien Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had toen bij gedroogde appel meer zoiets als wortelchips verwacht.. (Maar dan van appel natuurlijk :P) Dit was een vies bruin ding, en ze vonden het nog lekker ook! :P Maar ik vind het best grote stukjes, ik breek/scheur ze altijd door midden en dan krijgt ieder een helft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .