Ga naar inhoud

drinkfles weggooien


Delphinesebastiaan

Aanbevolen berichten

Hallo !

Mijne Lucky die heeft nu de gewoonte om haar drinkfles van haar kooi af te gooien , hoe ze het doet weet ik niet maar het zit toch goed vast.

Ik heb haar nu een andere drinkfles gegeven met ijzer draadjes rond.

Zo kan ze deze zeker en vast niet meer weggooien.

Nu vraag ik mij af, als ik het niet tijdig zie en zij dus een tijdje zonder drinken zit, kan dit echt veel kwaad voor een konijn?

Hoe lang duurt het voor een konijn begint uit te drogen?

Met het nieuwe systeem kan ze haar fles niet meer van haar kooi afkrijgen.

Mensen die nog ervaring hebben hiermee ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon 2 keer per dag vers water, dan is het gewoon onmogenlijk dat je konijnen een tijdje zonder water zitten. Tenzij je flesje stuk is natuurlijk...

Maar dat merk je snel genoeg doordat je konijnen ineens aan het flesje gaan likken, verminderde eetlust en ze weinig energie hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van mijn nijntjes heeft ook al een drinkflesje gesloopt door het plastic kapot te knagen. Geen idee hoe ze dat voor elkaar kreeg en vooral met welke acrobatische act, maar ik vond het wel knap. Ze keek me zo onschuldig aan, maar het feit dat ze zeiknat was gaf duidelijk aan wie de dader was :mdr:

Toen had ik voor de zekerheid een nieuw flesje en bakje met water neergezet, maar tot nu toe leeft dat nieuwe flesje nog steeds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cira heeft ook al heel wat flesjes versleten, gewoon kapot gebeten in het plastic.. en dat terwijl ze nooit zonder water zit.

maargoed, ik doe ook altijd s ochtends bij het voeren het water verversen en s avonds als ze nog groente krijgen ook. Zo zitten ze nooit zonder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt het flesje aan de buitenkant of binnenkant, want dat kan ook nog eens schelen..en extra flesjes hangen is ook niet verkeerd hoor.. vooral met dit warm weer drinken ze veel meer dan normaal. En inderdaad als er 1 kapot gaat dan hebben ze nog een ander flesje. Ik heb er ook twee hangen.. 1 boven en 1 onder..heb een etage erboven zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .