Ga naar inhoud

Bloed oplikken


Rian

Aanbevolen berichten

Zojuist maakte Pooke een wat ongelukkige sprong half op, half naast de bekende stoel waar hij eigenlijk nooit goed op springt, het ei.

Goed, naast de stoel dus, en een van nageltjes eraf. Kan inderdaad stevig bloeden zeg, voor zo'n beestje. De kleine man was even in paniek, ocherrem. Alles goed opgelikt, maar nu vraag ik me af of nijnen daar last van krijgen? Mensen krijgen vaak last van misselijkheid als ze bloed in hun maag krijgen, maar nijnen? Die kunnen niet misselijk worden toch?

Bloeden is inmiddels gestopt, hij laat zich nu troosten door Muis. Mannen....:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het hele nageltje eraf Rian? Anders kan ie er nog last van krijgen... Huppelt ie wel gewoon rond? Geen last van dat pootje?

Houd z'n pootje nog even in de gaten, in verband met infecties!

Zielig he, zo'n nageltje eraf! Ik weet nog wel met Jos.... Wit konijntje helemaal rood...

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is hier ook al wel eens gebeurt... ze likken zichzelf helemaal schoon he?.. hier is toen in ieder geval niets geks gebeurt...alleen inderdaad even in de gaten houden dat het bloeden stopt..maar dat doe je ongetwijfeld al ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hele nageltje is er inderdaad vanaf. Aan het uiteinde, dus waar het in zijn pootje vast zat, is hol, dus hij heeft het helemaal eruit getrokken met onhandig doen. Ik zie op de plek waar het nageltje gezeten heeft, een roze-rood stompje en hij vindt het niet erg dat ik daar aan kom. Dan zal het geen pijn doen.

Hij eet, rent, speelt en slaapt, gooit zich op een zij, dus ik denk dat hij nergens last van heeft. Het bloeden duurde een minuutje of vijf.

Zal het in de gaten blijven houden!

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .