Ga naar inhoud

Ongerust over Bolt.


biancka

Aanbevolen berichten

Bolt ligt in een hoekje van zijn nachthok en toen ik net keek had hij ook niks van zijn groenvoer gegeten die ik rond 13.30 in zijn nachthok had neergezet. Heb net van alles voor z'n neusje gehouden maar hij wil niet eten :( Ik weet niet of hij wat gedronken heeft omdat we praktisch de hele dag weg zijn geweest maar voor zover ik kan zien heeft hij vandaag nog niet zoveel gedronken.

Ik probeer de DA al te bellen maar die neemt niet op (GRRRRRRRRRRRRRRR :grrrrrr:). Manlief ook gebeld dat het niet goed is met Bolt en die is onderweg naar huis. Nu maar door blijven bellen met de DA.

Maar goed dat ik meelees met dit forum anders had ik het aangekeken tot morgenvroeg en was het misschien te laat geweest. Ga weer proberen de DA te bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heeft hij het erg warm? Als zijn oren heel erg gloeien kan je die afkoelen met koud water, misschien wat beweging (loslopen) misschien doet dat goed. Of proberen wat bij hem naar binnen te krijgen van eten of iets wat hij heel erg lekker vind geven en proberen wat water op zijn mondje te doen? & Misschien heeft hij wel gas of iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn net terug van de DA. Ik ben blij dat we gegaan zijn want de DA vond dat zijn buik opgezwollen was en het was dus niet goed. Hij heeft twee prikken gekregen. 1 pijnstilling en 1 om de darmen weer op gang te brengen (ik zag dat Bolt ook nog niet gekeutelt had). We hebben dwangvoer meegekregen (Supreme Science) en ook gelijk bij de AH Olvarit Wortel hapje gekocht. Toen we thuiskwamen heb ik mijn zoontje om een lepel gevraagd en wat wortel hapje voor Bolt zijn neusje gehouden. Hij begon meteen te smullen :)

Ik heb net het binnenhok klaargemaakt en daar zit Bolt nu in. Zijn favoriete groente erin gezet en daar zit hij nu heerlijk van te smullen.

Ik heb nog metocloral drops meegekregen en dat moet ik vanavond rond 22.30 weer geven en dan morgenvroeg weer. Ik zal maandag de DA even bellen om te vragen wanneer ik moet afbouwen/stoppen met die medicatie.

Al met al ben ik erg geschrokken maar volgens mij waren we er op tijd bij :) Lang leve BB want ik heb al die informatie hier gelezen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keutels zijn ook al gespot :) Ben echt hartstikke opgelucht en ben zo blij dat we naar de DA zijn gegaan (manlief deed er ook helemaal niet moeilijk over :)). Het was een duur consult maar dat hadden we er wel voor over. We hebben Bolt nu twee weekjes maar ik zou hem echt niet meer kunnen missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hem jammer genoeg niet even laten rondhuppelen :( Mijn man had gisteravond eigenlijk de paneelren mee moeten nemen bij zijn broer vandaan maar dat is hij vergeten (die gaan we nu morgen ophalen). Die had ik nu goed kunnen gebruiken.

Ik heb Bolt nog even net twee eetlepels hooithee gegeven en dat ging ook goed. Ik denk dat ik de metocloral maar even in hooithee doe en dan geef. Volgens mij gaat dat iets makkelijker dan met dwang. We zullen het over anderhalf uur weten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij lag gewoon te trillen/shaken dus hij heeft echt pijn gehad. Bolt was ook een zielig hoopje toen ik hem in uit de hok haalde.

Ik weet eigenlijk niet hoelang de pijnstiller werkt. Ik neem aan 24 uur? Stom, dat had ik nog even moeten vragen. Misschien dat ik zo nog even bel met de DA om het even na te vragen. Wil het toch weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie allemaal voor de lieve woorden.

Bolt doet het geweldig en ik denk dat het allemaal goed gaat komen. Net ook de DA nog even gebeld en de pijnstilling is inderdaad voor 24 uur :) Was erg fijn om te horen want dan heeft Bolt vannacht in ieder geval geen pijn en morgen zal ik hem erg goed in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is weer goed met Bolt :) Ik heb hem net weer verhuist naar zijn buitenhok en hij springt weer heerlijk door de ren. Hooi & biks smaakt hem prima en ik heb nu nog even hooithee in zijn drinkflesje gedaan. Keutelen en plassen gaat ook goed :)

Morgen nog even de DA bellen met de vraag hoelang ik de medicijnen nog moet geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .