Ga naar inhoud

Kosten haakjes verwijderen


busylizzzy

Aanbevolen berichten

hallo allemaal!

Ik was benieuwd wat jullie hebben betaald voor het laten bijslijpen van haakjes op de kiezen. Vorige keer was ik bij mijn dierenarts hier in de stad bijna 150 euro kwijt. (zijn ook twee stifttanden getrokken en had extra medicatie nodig om uit zn narcose te komen) Ik vind dat redelijk duur. Ik heb nu een prijsopgave bij de dierenarts van mijn moeder gevraagd, die is wat verder weg, maar daar is hij gecastreerd omdat het zoveel goedkoper was en deze ook erg konijnkundig is. Ik wacht echter nog op hoeveel het zou kosten. Maar wat hebben jullie hiervoor betaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig belde ik net de DA om te vragen hoe het met mijn Nijn is gegaan, hij is namelijk vanmorgen gecastreerd. Toen vertelde ze ook dat ze haakjes op zn kiezen hadden gevonden en omdat hij toch nog onder narcose lag hebben ze dat gelijk verholpen...

Vanavond moet ik gaan betalen, dus ik zal je dan laten weten hoeveel ik kwijt was!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 euro is idd wel een verschil! Er moet ook nog een stifttand getrokken worden omdat die vorige keer afbrak en ondertussen opnieuw is aangegroeid achter de voortanden langs. ik zit nog steeds te wachten tot de DA terugbelt over de prijs... beetje jammer dat het zo lang duurt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .