Ga naar inhoud

Van supreme russel rabbit (gemengd voer)naar SS...


essiejj95

Aanbevolen berichten

Ik had eerst voor Clicko altijd gemengd voer, nu ben ik daarmee aan het stoppen en ben ik nu langzaam over aan het gaan naar SS. Eerst had ik samen met het gemengdvoer een beetje van het SS in gedaan maar ik merkte al gelijk dat ze het SS liet liggen en het gemengdvoer wel op at. Moet ik nu gewoon gaan stoppen met gemengdvoer en alleen SS geven, ookal zie ik nu dat ze het SS niet eet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, hoeveel weegt Clicko? En hoeveel geef je haar? Als je haar te veel geeft, hoeft ze de SS ook niet op te eten want dan krijgt ze al genoeg binnen..

Ik ben een tijdje terug ook overgestapt van gemengd naar SS en ik geef nu gewone biks en SS. Ik dacht dat ze de SS lekkerder vonden (geef het nooit tegelijk) maar als ze beide tegelijk krijgen, wordt de biks er tussen uit gegeten. De biks is van hetzelfde merk als hun gemengde voer, misschien dat dat het is.

Maar ik geef dus 's ochtends die gewone biks, omdat ik dacht dat ze het niet lekker vonden. Dan hebben ze de meeste honger (nou ja, trek..) dus dan eten ze het wel. Je zou dus ook 's ochtends de SS kunnen geven, en 's middags het gemengde voer, en dan alsnog telkens ietsje meer SS en ietsje minder gemengd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .