Ga naar inhoud

Chance heeft een probleem met zijn gebit, zijn voortanden gaan eruit.


Claire

Aanbevolen berichten

  • Reacties 203
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Britt en Claire? Weten jullie al wat jullie gaan doen? Want jullie reageren wel in andere topics, maar hier niet... Ik vind het heel bijzonder dat dit jullie wordt aangeboden! Jullie zouden in jullie handjes moeten knijpen!

Ik ga ervanuit dat de meiden die dit aanbod gedaan hebben, graag willen weten waar ze aan toe zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt of jullie je kop in het zand steken. Het probleem gaat niet weg als jullie dit topic negeren hoor! Het lijkt me niet meer dan netjes als jullie iedereen die jullie op zo'n ongelofelijk lieve manier willen helpen even laten weten wat jullie plannen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, dat ik zo laat reageerden,

maar ik vind het SUPER LIEF van jullie allemaal, dat jullie allemaal zo mee denken,

maar we doen er niet meer weg dan 4 konijnen want Snip&Snap zouden eigenlijk al NIET weg doen, maar het zal toch moeten en meer gaan er ook echt niet weg !!!!

als jullie dat maar onthouden ;)

en Muffins echt waar als ik dit zo lees, ik krijg gwn tranen in mijn ogen dat jullie zo lief zijn,

maar ik hoop gwn dat jullie niet boos worden,

ik en Claire hebben ook al bij de DA een briefje opgehangen en op marktplaats en op BB , maar wij gaan ze niet naar een opvang brengen sorry !!!

ik en claire willen ze blijven bezoeken, en dat kan dan gwn niet !!!

want jullie zitten te ver van ons vandaan !, aub wij willen niet dat jullie verkeerd over ons beginnen te denken, want jullie weten net als ik, dat wij veel voor onze dieren doen, en dat jullie ons niet als een DIERENBEUL aan zien komen !!!,

wij proberen ons best te doen om een nieuw tehuis te vinden, maar als het niet lukt en ze moeten echt weg dan laat ik het jullie weten, kan dan niemand van jullie Snibbel&Snizzel een tehuis geven, en dan bedoel ik NIET : dat jullie ze komen ophalen en dan naar een opvang !, snappen jullie wel wat ik bedoel ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet idd aan de beestjes denken.

Dit gebeurde bij de andere nijnen ook en wat hebben die er nu aan?

Niets dus want ze zijn er niet meer.

Misschien een beetje lullig hoor maar ik denk niet dat het voor de konijnen belangrijk dat jullie ze komen bezoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt he?! Je laat je konijnen liever doodgaan dan dat je ze naar een opvang brengt?!!

Niet te geloven... De reden dat je niet meer konijnen wegdoet, snap ik ook niet!

Ik vind het té triest voor woorden dat de konijnen hier de dupe van worden...

En je zei zelf al dat jullie al een hele hoop hadden gedaan om konijnen bij een van ons onder te brengen. Dit gaat hem gewoon niet worden.

Ontzettend egoistisch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn nu al maanden een nieuw huis aan het zoeken, en blijkbaar lukt dat dus niet.

Jullie zeggen dat jullie alles over hebben voor jullie dieren, maar het kan alleen als het gaat volgens jullie ideeën. Denk toch nu eens voor de verandering in het belang van de dieren, en doe niet alleen wat jullie willen. Het gaat hier om de konijnen die hieronder lijden.

En wie weet, als je goede afspraken maakt, kun je ook nog contact houden met de mensen die het konijntje bij de opvang ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan blijven ze maar foto's sturen,

ik snap niet waarom jullie zo reageren

JULLIE ZIJN MIJ & CLAIRE gwn als dierenbeul aan !

moet ik dit leuk vinden, sorry dat ik zo doe maar, ik word hier echt heeeeel verdrietig van hoor @!!!!!!!

Kelly als ze dat allemaal hebben vind ik natuurlijk prima, maar ik zou het leuk vinden als ik ze 1 keer per 2 weken kan bezoeken. want ik wil wel weten hoe het met ze gaat ,

waarom krijgen wij altijd negatieve reactie's? zijn wij zo slecht voor onze konijnen.

aangepast door Britt
Link naar reactie
Delen op andere sites

dan blijven ze maar foto's sturen,

ik snap niet waarom jullie zo reageren

JULLIE ZIJN MIJ & CLAIRE gwn als dierenbeul aan !

moet ik dit leuk vinden, sorry dat ik zo doe maar, ik word hier echt heeeeel verdrietig van hoor @!!!!!!!

dat vind jij dus hé

ik vind het niet alleen soms begrijp ik jullie gewoon niet

want je begint ergens aan en dan moet je ook de gevolgen ervan weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij snapt het niet he britt?

denk je dat mensen hier die van het west van nl naar jou en terug naar het westen gaan rijden voor konijnen tegen jou zijn?

we zijn allemaal op deze forum omdat we ontzettend veel van dieren houden

maar jij en je zus blijven dieren in laten slapen voor makkelijk te verhelpem problemen

dan zijn de dieren beter ergens anders, en of je ze wel of niet kan bezoeken daar hebben ze schijt aan

denk aan het welzijn van de beesten ipv jou eigen puberale gevoelens

aangepast door Jimmy&Nijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

mag hier aub een slotje op, maar niet omdat ik jullie mag, maar omdat ik altijd kritiek op me af krijg, zal ik jullie eens wat zeggen ??, wij hebben het hier heel moeilijk ja, het enigste wat wij hebben zijn onze konijnen ! jahh ??!!! is dat duidelijk, jullie weten niet eens wat er hier allemaal is gebeurd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit zo lees, vind ik je gewoon een dierenbeul.

(oke, misschien is dit even strafpunten incasseren)

Maar als je al weet dat je geen geld hebt om voor de dieren te zorgen, denk dan na met je hart en wat het beste is voor de beestjes. Dat is toch het meest belangrijk op dit moment?

Ik begrijp dat het moeilijk is om dieren weg te doen.. ik heb zelf ook huisdieren en zou ze voor geen goud willen missen.. maar als je op het punt staat dat je je realiseert dat ze ergens anders beter af zouden zijn...

Nu ga je een keuze maken die voor jou nog het makkelijkst is (nl het blijven zien van de diertjes) terwijl je weet dat je het financieel niet kan veroorloven. Ook dat is dierenleed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan blijven ze maar foto's sturen,

ik snap niet waarom jullie zo reageren

JULLIE ZIJN MIJ & CLAIRE gwn als dierenbeul aan !

moet ik dit leuk vinden, sorry dat ik zo doe maar, ik word hier echt heeeeel verdrietig van hoor @!!!!!!!

Kelly als ze dat allemaal hebben vind ik natuurlijk prima, maar ik zou het leuk vinden als ik ze 1 keer per 2 weken kan bezoeken. want ik wil wel weten hoe het met ze gaat ,

waarom krijgen wij altijd negatieve reactie's? zijn wij zo slecht voor onze konijnen.

En dát kan dus niet! Jammer maar helaas! Je kunt niet altijd krijgen wat je wil, dát is egoistisch....

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag hier aub een slotje op, maar niet omdat ik jullie mag, maar omdat ik altijd kritiek op me af krijg, zal ik jullie eens wat zeggen ??, wij hebben het hier heel moeilijk ja, het enigste wat wij hebben zijn onze konijnen ! jahh ??!!! is dat duidelijk, jullie weten niet eens wat er hier allemaal is gebeurd !

er komen altijd slotjes op jou topics omdat je niet wil worden geconfronteerd met je eigen gedrag!!

je konijnen zijn de dupe van de problemen in jou familie dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar omdat ik altijd kritiek op me af krijg

Hoe zou dat komen denk je? Dat doen mensen toch niet zomaar? Zoals je ziet word er van vele kanten hulp aangeboden, dus het is niet zo dat ze iets tegen je hebben, maar iets tegen de manier waarop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .