Ga naar inhoud

tijdelijk gemengd voer met biks?


bikkel

Aanbevolen berichten

hoi,

ik heb even een vraagje, toen wij Bella kregen heb ik een zak gemengd voer gehaald omdat zij dat gewend was, het was de bedoeling dat zij ook om ging naar de biks. Helaas, Bella is er niet meer en nu zit ik dus met een volle zak gemengd voer. Kan ik dit ook mengen met hope farms en zolang aan Bikkel geven of is het jammer helaas en Bikkel alleen de biks geven en de zak wegdoen?

groetjes sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet doen, opzich is gemengd voer geen ramp (zolang ze alles opeten!!!) maar biks is beter en als Bikkel het gemengde voer toch lekkerder vindt, dan zit je... Trust me, overstappen is een RAMP. Misschien dat je af en toe een beetje kunt geven, als snoepjes, misschien in een snoepjes bal ofzo? Snap dat je het zonde vindt om weg te gooien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hebv van de buuf ook een grote zak gekregen.

Ik heb een grote ton waar het biks inzit en daar heb ik een paar bekers doorheen gemengt. Het bakje gaat schoon leeg en er zitten maar een paar lekkere dingen in, doordat de verhouding 1 zak biks op 3 bekers gemengt voer is. Zo hoop ik het de komende tijd op te maken En met 9 konijnen gaat dat best snel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .